Skal du pifte den hjemmeside op med nye tekster og bedre salgsargumenter, eller står du måske for at skulle have udarbejdet en projektbeskrivelse eller lignende? Så lad mig udarbejde dine tekster, så de rammer netop din målgruppe!
Om mig:
Jeg er 27 år gammel og har en kandidatgrad i Kommunikation og samfundsfag.
Jeg har stor erfaring med web-kommunikation
Jeg har skrevet tekster, nyhedsbreve og udarbejdet informationsmaterialer til at fra Landsbyggefonden til etniske unge
Jeg arbejder pt på deltid (30 t) med kampagnearbejde, events og kommunikationsstrategier
Jeg sender gerne mit fulde CV til eventuelt interesserede.
Jeg glæder mig til at udarbejde knivskarpe kommunikationsmaterialer for jer!
Kontakt:
Anna via e-mail anloau@live.dk eller skriv en besked på denne side.
BZR det er rigtigt, men de tekster, jeg laver, er næsten aldrig til eget brug. Det er derfor virksomheder og organisationer, der har ret til at offentliggøre dem - og jeg respektere mine arbejdsgivere, så jeg lægger ikke noget online, der er deres. Når det er sagt, så sender jeg dig gerne nogle"neutrale" teksteksempler, hvis det har din interesse?
jeg så lige din profil jeg anbefaler dig at udfyldende den
En god ide at skrive så mange som muligt informationer , jeg ville aldrig henvende mig til amino.dk der ikke en gang udfylde sin profil , der er ikke en gang et links til en hjemmesiden , dette skaber troværdighed i, dette online univers jo flere informationer du ligger ud bl.a.
Tak for tippet. Jeg fylder straks lidt mere information i min profil. Mht. hjemmeside og CVR-nummer må jeg erkende, at jeg ikke som så mange Aminoer er iværksætter. Jeg har et fast kommunikationsjob i Integrationsministeriet, så jeg freelancer bare lidt ad kærlighed til faget ;-)