Jeg søger et lån på 25.000,- som jeg betaler 10.000,- for at få lov til at låne i 7-10 måneder.
Ring gerne hurtigst muligt hvis du har interesse i dette. Jeg har nogle effekter ( dyrt kameraudstyr ) som jeg kan stille som sikkerhed, dog skal dette være forsikret hos dig, hvis du ønsker at opbevare dette indtil lånet er indfriet, da det er en del af mit levebrød)
Jeg har flere lånevirksomheder på mit website som kan tilbyde dig 25.000 DKK til en lavere ydelse, specielt fordi det drejer sig om en så kort periode. Jeg ved godt det mest optimale vil være at gå i banken, men dette indlæg virker du desperart og jeg tvivler på du vil få succes til dig. Hvad skal pengene bruges til, forretning eller druk og hor :-)?
Der er næsten ingen hurtiglån-virksomheder som tilbyder lån hvis man står i RKI. Vi har kun et på siden som tilbyder lån til folk i RKI, men der kræves tilgengæld pant i fast ejendom... Det er ikke som for få år siden :-).
Ja jeg har skam også været inde og kigge efter de dyre quicklån hvor der står rki ingen hindring... men det eneste jeg finder er en bunke sider med denne tekst og ingen reelle søgemuligheder!!!
Jeg har ingen fast ejendom.... og jeg vil være ærlig at sige at pengene skal bruges til at indfri en lille gæld.
Det har stor betydning for min trivsel at komme af med denne.... og det kan kun gå for langsomt!
Tak Casper, men disse firmaer du har listet på din side, kan ikke tilbyde mig dette lån eftersom jeg jo er registreret i RKI fra en tidligere konkurs mange år tilbage.
Ellers havde jeg absolut benyttet et af disse.
Og som du spørger om det er til forretning eller druk og hor, så er det da klart forretning på sigt. Prøver lige at komme ud af en knibe som forhindrer mig i at få gang i forretningerne.
Nu er det ik for at være negativ, men hvis du har svært ved at låne 25.000 kr nu, hvordan har du så tænkt dig, at skrabe 35.000 kr sammen på 7 mdr? Det er altså 5000 kr om mdr...
Det er vel ret relevant at få at vide for en evt låner...