Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Queeninyou.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søge knappen mangler lidt top margin?

Det står lidt skævt opsat i firefox. :-)

Og i IE flyder "shopping bag" op over menuen :/ ..

Heldigt det er kvindetøj, da "king in you" ville lyder helt forkert Cool

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:58

Hejsa,

Mht. Facebook boxen, så husk du kan få rammen til at gå hele veje rundt. Lige nu er der kun en 1 pixel ramme på venstre og højre side, samt i toppen.

Det eneste du skal gøre er modificere koden med width="xx" og height="xx", så rammen bliver udvidet.

• width: The width of the Fan Box in pixels. The Fan Box must be at least 200 pixels wide at minimum. (Default value is 300 pixels.)
  • height: The height of the Fan Box in pixels. The height defaults based on the elements you include in the Fan Box. For a Fan Box that contains only the Become a Fan button, but no stream or friends, the height is 64 pixels. If you include all the features, the Fan Box is 554 pixels high. If you change the number of connections shown, you may need to edit the height to ensure they are all visible.

Så går rammen hele vejen rundt.

Udover det, så er det en super flot webshop! Hvordan har du bygget den op? Med det mener jeg, OpenSource eller DanDomain/ScanNet?

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:09

hahaha :)

Du kan tro den har været oppe og vende i privaten - Men vi besluttede os for at King in you nok ikke havde så meget med "mode" at gøre :)

Devil

Jeg arbejder på en Mac, så er glad for inputs fra andre broswere, for dem bruger jeg ikke.

Jo Firefox selvsagt, men ikke IE :)

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:11

Tak for hjælpen :)

Det er super med noget kode hjælp  - Det bliver lidt trivielt at sidde og gøre dte hele selv, så er der nogle ting man hopper over :)

Den er opbygget på danDomain, og alt kodning, design, opsætning, tekster mv. er lavet af mig selv :)

Bruger Adobe Photoshop, Flash, InDesign og Illustrator - Dreamweaver til de hurtige fiks ;)

Vh. 

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)