Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge mig 2-3 mdr i sommerferien?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg læser Informationsvidenskab på Aarhus universitet og i den forbindelse er jeg så heldig at have næsten 3måneders sommerferie (ca. fra 1 juni til slut august).

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at komme ud i erhvervslivet og få noget erfaring. Om det er med eller uden løn er ikke vigtigt; Vigtigt er derimod, at jeg lærer noget.

Her følger lige en hurtig "mockup" af min profil. Jeg ....

• er 24år og bosat i Aarhus
  • er ejer og driver virksomheden www.hoeks.dk, hvor jeg leverer webløsninger til private og mindre virksomheder
  • bruger maks 15 timer om ugen på uni, men har alligevel et snit på 11 (fuck janteloven - man skal jo sælge sig selv Smile)
  • er ejer af Joomla portalen www.joomlatutorials.dk
  • har haft min egen butik
  • er skarp til engelsk - såvel mundtligt som skriftligt.
  • er god til at formidle og elsker at holde oplæg.
  • er lærenem
  • er ekspertbruger af Joomla og har en ganske fornuftig indsigt i søgemaskineoptimering
    • Herudover skriver jeg 'flydende' html/css og har også godt kendskab til PHP, js, Java, Photoshop, Wordpress, Indesign og meget meget mere.
  • er tosset med videoindhold på nettet og ser et stort potentiale i denne form for kommunikation. Måske skal dit firma have lavet en række videopræsentationer af Jeres produkt?

På sigt kunne jeg godt tænke mig at blive IT-projektleder i større projekter og kunne I derfor tilbyde mig, at komme i "lære" som fx IT-projektleder eller lignende, så ville det være helt perfekt. Det kunne ske, at I er et IT-firma i udlandet, der lever af danske kunder: Her kunne jeg få ansvaret for mindre IT-projekter eller give en hjælpende hånd på større projekter. Jeg er villig til at rejse ned til jer (og betaler også gerne selv billetten).

Det kunne også ske, at du havde et nyt spændende projekt, som du godt kunne bruge noget hjælp til? Derudover har blandt andet disse emner min store interesse:

• Pervasive computing
  • interaktionsdesign / brugerdrevet design
  • projektstyring
  • organisationsopbygning/analyse
  • mobilapplikationer

Jeg er åben for alle forslag og behøver - som nævnt - ikke nødvendigvis have betaling. For god ordens skyld vil jeg dog lige pointere, at jeg ikke ønsker at sidde og rentegne 300produkter til din webshop, eller skrive 900SEO tekster til din nye portal om heste... Du skal kunne tilbyde mig noget, som jeg finder interessant, og jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at afvise dit forslag blank.

Jeg kunne skrive 2134203490 linjer mere om mine tanker og kompetencer, men du gider alligevel ikke læse et så langt indlæg. Istedet vil jeg derfor sige tak fordi du tog dig til til at skimme disse linjer: Jeg håber, at dig, din fætter eller din kollega har et spændende tilbud til mig.

På forhånd tak.

- Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg tillader mig sgu' lige at bumpe, selvom jeg egentligt synes det er noget pjat at gøre!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)