Hej Aminoer Jeg læser Informationsvidenskab på Aarhus universitet og i den forbindelse er jeg så heldig at have næsten 3måneders sommerferie (ca. fra 1 juni til slut august). I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at komme ud i erhvervslivet og få noget erfaring. Om det er med eller uden løn er ikke vigtigt; Vigtigt er derimod, at jeg lærer noget. Her følger lige en hurtig "mockup" af min profil. Jeg ....
På sigt kunne jeg godt tænke mig at blive IT-projektleder i større projekter og kunne I derfor tilbyde mig, at komme i "lære" som fx IT-projektleder eller lignende, så ville det være helt perfekt. Det kunne ske, at I er et IT-firma i udlandet, der lever af danske kunder: Her kunne jeg få ansvaret for mindre IT-projekter eller give en hjælpende hånd på større projekter. Jeg er villig til at rejse ned til jer (og betaler også gerne selv billetten). Det kunne også ske, at du havde et nyt spændende projekt, som du godt kunne bruge noget hjælp til? Derudover har blandt andet disse emner min store interesse:
Jeg er åben for alle forslag og behøver - som nævnt - ikke nødvendigvis have betaling. For god ordens skyld vil jeg dog lige pointere, at jeg ikke ønsker at sidde og rentegne 300produkter til din webshop, eller skrive 900SEO tekster til din nye portal om heste... Du skal kunne tilbyde mig noget, som jeg finder interessant, og jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at afvise dit forslag blank. Jeg kunne skrive 2134203490 linjer mere om mine tanker og kompetencer, men du gider alligevel ikke læse et så langt indlæg. Istedet vil jeg derfor sige tak fordi du tog dig til til at skimme disse linjer: Jeg håber, at dig, din fætter eller din kollega har et spændende tilbud til mig. På forhånd tak. - Rasmus |
Kan du bruge mig 2-3 mdr i sommerferien?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)