Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få glæde af mine kontakter og omvendt

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

Er for alvor begyndt at bruge LinkedIn, og det sparker virkelig røv. Til de af jer, som har lyst til at dele netværk, så besøg min profil her:
http://www.linkedin.com/pub/0/411/4ba
og connect med den :-)

Der er mange flere connections på vej derinde, men er især relevant for de af jer, der ligesom mig int. jer for enten:
- marketing
- PR
- ehandel
- online markedsføring
- CSR
- cause related marketing.

Fortsat god vind herinde og ude i livet!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:53
Beskriv eventuelt lidt om hvad sitet går ud på hvordan det fungere og hvad man får ud af at bruge det?
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:08
Groft sagt er det bare et online kontaktkartotek, men med lidt flere muligheder. Du kan oprette en profil og tjekke det ud, det er ganske gratis.

Personligt har jeg ikke fået noget som helst ud af at være derinde. Der er ingen i mit netværk der kontakter hinanden, og den ene gang jeg har kontaktet netværket, fik jeg kun 2 svar. Men det hænger måske sammen med at det mest er folk i samme branche der netværker - dvs. vi er alle leverandører. Det ville være mere interessant hvis kunder var en del af netværket. Men det sker ikke foreløbig. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange folk har gloet åndssvagt på mig når jeg har sagt "LinkedIn".. de fleste ved simpelthen ikke hvad det er. Men det er typisk danskere, de ser sjældent ud over landets grænser når det gælder webapplikationer. Tænk bare på  hvor mange der stadig ikke ved hvad Flickr er!

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:33
Jeg har gjort brug af linkedin et par gange og er også selv blevet kontaktet en 4-5 gange, jeg har fået to jobtilbud og er blevet kontaktet et par gange for at sende forespørgsler videre og har f.eks. også fået en forespørgsel på hvordan man kom i kontakt med IKEA''s produktudvikling.

Min brug af linkedin er mest til at kigge folks fortid lidt i sømmene inden jeg f.eks. skal til møde med dem, jeg ville egentlig have brugt det til at slå job op - men det vil de jo have penge for og så findes der vist bedre steder at betale end liige linkedin.

Det eneste problem jeg har med Linkedin er at man ikke selv kan slette sine kontakter, man er nødt til at skrive en mail til dem (eller udfylde en formular) for at få det gjort...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:59
Kunne godt tænke mig at komme i nogen af den slags netværk ... men min tid er for kostbar til ligegyldige sider så vil gerne høre hvis i har nogle erfaringer med andre sites?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:01
Amino er en god start, samt de forskellige lokale amino arrangementer rundt omkring i landet.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:43
Problemet er jo at jeg er problem knuser, de fleste af mine stører opgaver har været rundt ved en del firmaer, privatpersoner o.l. før de er endt hos mig. Jeg overvejer at begynde at markedsmøre mit firma som "problemknuserne" men fact er at virksomhederne skal kende mig og vide at man kan ringe til mig og jeg finder løsningen, især der hvor de andre ikke kan.

Så derfor er ordinær markedsføring ikke videre effektivt for det primære produkt jeg leverer, jeg løser også almindelige udviklingsopgaver når ikke der er andet arbejde. Men det optimale for mig ville være en masse kollegaer(konkurrenter?) og andre selvstændige havde mit nummer og vidste de kunne ringe når de selv kom til kort eller stod med en umulig opgave som andre havde sagt pas overfor.

Som jeg ser det er min ultimative markedsførinngsform netværkning, det kan støttes af salgsbreve og i begrænset omfang opsøgende salg men det er også det. Giv mig endelig ret/modret input modtages gerne :)

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:08
Nysgerrige mig: Har I et website? Hvad er det for problemer i kan knuse?

Altså det tager ikke ret lang tid at sætte en linkedinprofil op, men det er også en rimelig passiv måde at netværke på vil jeg sige - desuden tror jeg at det er mere brugt internationalt end nationalt, men det er nu bare min fornemmelse.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:07
Det typiske er virksomheder som for 10 år siden har fået stillet et IT System op som har kørt de 10 år, dog med fejler og mangler men man har lært at leve med det. Så vil de have systemet ændret, forbedret, flyttet etc. og så ringer de til deres sædvanlige leverandør som står og ligner et spørgsmåltegn, og opgaven går herefter rundt til et par af de lokale som forsøger sig med de kompetencer de nu engang har.

Her er et specifikt eksempel : http://mc-solutions.dk/case_ifka.html

Så principielt ser vi os i stand til at løse alle IT Mæssigt opståede problemer, vi går ind og analysere på problemet og kommer med en række mulige løsninger.

Flere detajler? :) Så hiv fat i mig på msn ekimrebyc@hotmail.com

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:06
Helmer....

Må man spørge hvordan du får den der flotte linkedinting på din profil???

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)