Jeg vil forsøge at begrænse mig lidt i mængden af tekst. Sig til hvis noget kræver uddybning. Sproget er meget direkte og skrevet som jeg tænker. Lad være med at tage ting personligt og blive stødt. Tag det som ærlig kritik.
Sproget er blandet mellem dansk og engelsk. Hold dig til et sprog.
Få læst korrektur på dit engelsk.
Der er meget lidt tekst om produkterne. Det er svært at vide hvad man køber. Der er også listet produkter, som du reelt set ikke har. Jeg gider ikke læse om ting jeg alligevel ikke kan købe - og slet ikke når jeg ikke en gang kan blive oplyst om hvornår jeg kan købe dem, eller få en mail når de er tilgængelige.
Den slideshow-ting der kører viser de samme overskrifter som menupunkterne lige oven over, det er dobbeltkonfekt og giver mig ikke noget jeg kan bruge til noget.
Websitet er uoverskurligt.. jeg skal tænke for at bruge det og navigere rundt. Hvis jeg besøger hjemmesider så smutter jeg hurtigt igen hvis jeg skal sidde og tænke over hvordan jeg navigerer rundt - medmindre det er noget jeg virkelig virkelig gerne vil have fingre i - men hosting er en branche hvor der er mange om budet, så jeg kan vælge og vrage som det passer mig.
Der er flere kluntede formuleringer. Et eksempel:
Vi er endnu ikke helt færdige med at udbygge vores servere til at understøtte virtuelle servere endnu, men hold dig opdateret eftersom det snart kommer på oversigten!
Undgå papirord "eftersom", "dersom", "såfremt" - det er kun en morfar der synes det er fedt. Vær direkte i dit sprog. Derud over så stiller DU krav til MIG - er jeg helt galt i byen, eller er det dig der gerne vil sælge mig noget? Hvis du forventer at jeg overhovedet vil have interesse i dit produkt efter jeg går fra siden, så er det da dig der skal tilbyde mig en opdatering når der er nyt.
Jeg er en meget kritisk forbruger. Jeg synes websitet ligner meget et eller andet random template website. Det giver mig ikke det indtryk at det er personligt, at det er enestående og unikt for DIN forretning.
Lige ud af posen: Jeg ville aldrig købe noget som helst på den side.
Jeg håber du kan bruge min kritik til noget. Siden kan skabe et fint fundament, men der skal virkelig styr på sproget og måden du henvender dig til mig (som besøgende) på.