Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær med til at starte 10 virksomheder på blot 54 timer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg skriver for at skabe opmærksomhed omkring  et unikt iværksætter-initiativ kaldet Startup Weekend, der kommer til København d. 9 - 11 april.

Startup Weekend er et 54 timers event med det ene formål at starte 10 virksomheder på blot to dage. En samling af hackers, forretningsfolk og kreative mennesker får alle muligheden for at pitche deres forretningsidé om fredagen, hvorefter de ca. 150 deltagere stemmer på de bedste pitches. Udfra de bedste ideer formes 10 grupper, der så arbejder igennem indtil den store præsentstionsdag søndag aften.

Jeg tænker at det kunne være en oplagt mulighed for de Aminoer, der gerne vil have sat skub i deres egne ideer, eller for dem, der gerne vil arbejde med på andres ideer.

Hvor langt tror du at man kan komme på 54 timer?

Læs mere her: www.copenhagen.startupweekend.org

Med venlig hilsen,

Jarl

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:28

Ser da spændende ud :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Det lyder super spændende.

Jeg kan kun anbefale at man kigger på dette event Yes

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:50

Thumbs up!   Super turbo weekend-kursus. Tak for info.

Jarl Rosenlykke:
Hvor langt tror du at man kan komme på 54 timer?

Når det er så intensivt, så skabes der super resultater pga. gruppe dynamikken. Uanset hvad, så er det en fed træningsbane hvor man kan træne hver sit udviklingspotentiale. Det er win win situation!

De bedste hilsener/Best regards,

Leila

Tilmeldt 2. Dec 08
Skrevet kl. 14:14

Jeg har efterfølgende haft fornøjelsen af at snakke med Client Nelsen, som er én af personerne bag Startup Weekend. Client fortalte bl.a. om teams, der har opnået omsætning og sågar ekstern investering på de blot 54 timer - ret vildt!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:26

Det ser rigtig spændende ud, men jeg synes det er svært at finde ud af hvor meget i regner med man har af egenskaber inden for de forskellige kategorier?

Tilmeldt 2. Dec 08
Skrevet kl. 14:46

Det vil alt andet lige blive et blandet niveau af folk. Jeg forestiller mig dog at det er ret selv-organiserende i den forstand, at man går sammen i teams efter interesse, kemi og egenskaber.

De bedste teams har ofte vidt forskellige kompetencer, hvorfor at der også er behov for generalister, der ikke besidder ekspert egenskaber. Efter hvad jeg hører fra de tidligere arrangører plejer det ikke at være et problem, så det skal i hvert fald ikke holde dig tilbage - kan også se at du har gang i en masse projekter selv - entreprenante egenskaber, der uden tvivl vil være brug for.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:26

Hvordan fungerer det sådan 100%

Sidder lige og overvejer at deltage. men kunne godt tænkte mig at høre lidt mere.

1. Skal man tilmelde sig

2. Hvis de 10 "virksomheder" som bliver valgt, skal man så deltage i et af dem? eller er det tilladt at smutte hvis man ikke finder nogle af ide'er interessante.

Der kommer sikkert flere spg. men de skal nok komme op i så fald.

Tilmeldt 2. Dec 08
Skrevet kl. 11:26

Hej Michael,

1. Man tilmelder sig på følgende link http://copenhagen.startupweekend.org/tickets/

2. Man er altid velkommen til at arbejde på egne ideer, forme en gruppe uden for de 10 ideer eller som sidste udvej smutte. Men det interessante er naturligvis hvor langt man kan komme sammen med andre mennesker på en weekend. Hvis du selv har en god ide skal du selvfølgelig være velkommen til at pitche selv, og dermed forsøge at samle et team rundt om din ide.

Håber det besvarede dine spørgsmål, og du stiller selvfølgelig bare flere, så skal jeg forsøge at besvare dem så godt jeg kan:-)

Med venlig hilsen,

Jarl

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 11:51

Så tænker man USA med det samme, men nej, det er sku i Danmark! Det er et rigtig fedt initiativ :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)