|
Hvor lang tid skal jeg vente på svar fra bank?
Så prøv mindre banker eller dansk bank eks. De er mere til at snakke med. |
En opfølgning på mit tidligere indlæg... Blev i fredags inviteret til møde i "LOKAL BANKEN". Møde tog en slurk kaffe og under 2 minutter, så havde de sagt nej, det kunne de ikke finansierer. Fik i desuden i dag svar fra ARBEJDERNES LANDSBANK, de sagde JA til at finansierer projektet ![]() ![]() ![]() |
Cool tillykke ![]() |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Så Dimitri ................. 1 indlæg endnu...... Så er du nået de 1000 ![]() Dbh. Thomsen |
Jeg har KUN gode erfaringer med Danske Bank. Og DÅRLIGE erfaringer med Nordea. Mht Danske Bank. Så har JEG + 2 andre inden for den sidste måned fået en ualmindelig GOD og kvik service! Og i alle 3 tilfælde, fik kunden lånet!! ;) PS! Sjovt nok har vi ALLE 3, som jeg her nævner... været kunde hos Nordea før Danske. :) Såå Den Danske er GENIAL!! |
Må se hvad de siger til mit projekt i 2007 |
Ja. Nr 1. drejede sig om større kassekredit til en mellemstor virksomhed, som var kommet lidt i "økonomisk stormvejr". De fik afslag hos Nordea. Danske Bank sagde OK. Nr 2. Drejede sig om andelsboliglån. 2 minutter inde i mødet blev der sagt OK. Nr3. Er mig selv. En telefonsamtale på 2-3 min. Herefter GRØNT LYS til at købe min Nye Honda FR-V til 193.000 plus moms. :) |
Er jo herligt hvis Danske Bank er friske på lidt af hvert, jeg skal bare bruge et lån på 125K, samt en kassekredit til en OK rente på omkring 300-500K (kommer sig ikke så nøje) |
|