Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 sælger og 1 webdesigner søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står og mangler en engageret og topmotiveret sælger til opsøgende salg (telefonisk)

Desuden mangler jeg en webdesigner der "kan det hele" med ekspertise i "alt"  Wink

Kontakt mig for yderligere info. Fang mig på en PB eller på min mail: jesper@systemax.dk

Jeg svarer så hurtig jeg kan, men er lidt hængt op i disse dage, så hav venligst tålmodighed hvis jeg ikke svarer "hurtigt"

Mvh. Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jesper

Med disse to yderst velbeskrevne jobopslag er jeg ganske overbevist om at du vil blive rendt over ende af folk der passer perfekt på de profiler du søger.

Held og lykke med at udvælge den rette ansøger

Disclaimer : Ovenstående kan ske at indeholde en væsentlig del ironi.

Og for så at være en smule seriøs, så tvivler jeg på at du får noget synderlig respons på det indlæg her.

Hvordan skulle man som sælger blive topmotiveret til at kontakte dig når du intet nævner om hvad det er der skal sælges, udover at det skal foregå telefonisk...

Edit: Nu har du i det mindste fået skrevet hvordan du kan kontaktes og at du har travlt :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 23:42

Hej Anders.

Tak for kritikken...!

Det kan være du har ret, MEN.. Jeg gik ud fra at eftersom at jeg søgte en webdesigner og en sælger i samme tråd, så kunne folk ligesom regne ud at det var webdesign der skulle laves opsøgende salg til!!!

Glemte desuden at skrive at webdesigneren gerne må bo i Roskilde eller omegn.

Jesper

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Jakobsen:
Det kan være du har ret, MEN

Jeg tror du misforstår, det Anders forsøger at sige er du ikke får mange henvendelser da du ikke skriver en skid om hvad indtjening vilkår osv ....

Så forvent ikke det store... søg i stedet andre tråde her på Amino og se hvordan andre har gjort dette, for det er ikke første gang en søger det du gør :)

Held og lykke ...

/allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 09:02

Indtjening og vilkår er noget jeg kan fortælle mere om til de eventuelle SERIØSE samarbejdspartnere jeg måtte finde herigennem!!

Jeg synes ligesom den amino samarbejdsånd som jeg troede var hele idéen med siden her, er gået tabt et eller andet sted..!? Jeg hører gerne fra seriøse folk der gerne vil høre mere om min idé... jer andre der udelukkende er herinde for at give negativ kritik.. brug jeres krudt på noget andet..!

Tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)