Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvunden fra google ??????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor forsvinder jeg pludselig fra fra side 3 på google, når man søger på smykker.........?????

Ligger fint med andre søgeord omkring herresmykker.

www.marjoe.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:53

Du er ikke helt forsvundet, bare rykket ned til en 32. plads, dvs. i toppen af side 4.

Det er rimeligt normalt at ens placeringer rykker lige frem og tilbage, specielt hvis det er en nyrere side, der måske er lavet ændringer på inden for de sidste par måneder.

Hvis ikke du har rette på noget inden for den periode, så kan det jo være at dine konkurrenter har...;)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:44

helt korrekt hvad Koluda skriver. 

Derudover skal du tænke på at ordet "smykker" er ekstremt højkonkurrent og der er mange der hver dag laver SEO op imod bedre placeringer, så der vil helt sikkert være bølgegang frem og tilbage på placeringerne. 

Men op på hesten og kæmp videre om at få erobret nogle kvalitets link fra relevante sider etc. Så skal dine placeringer nok blive mere og mere stabile og ryge højere op på listen :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:18

Tænk på om du skulle dele det op, så du laver en underside du målretter det andet søgeterm (sådan som jeg ser det, har du to: smykker til mænd / herresmykker, samt smykker) Der kan du smide noget mere tekst på - samtidig med at du kan nævne søgeordet lidt flere gange

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 09:24

Hej Emil

Den forstod jeg ikke lige helt, kan du uddybe det lidt mere?

På forhånd tak

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:15

Det kan jeg da godt prøve...

Tænk på at alle besøgende ikke kommer igennem forsiden.

I stedet for at prøve at ranke rigtigt godt, på meget konkurrenceprægede ord, kan du i stedet oprette en underside, så du målretter din forside "smykker" og undersiden "smykker til mænd.

Hver gang du nævner sætningen "smykker til mænd" andre steder på din hjemmeside, opretter du så et link til din underside, hvorimod du linker ordet "smykker" til forsiden. Det samme gør du når du bygger links udefra - opretter et link til forsiden med ankerteksten "smykker", og et nyt link til undersiden med ankerteksten "smykker til mænd".

Håber det hjalp lidt!

/ Emil

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:11

Hej Emil

Den underside, er det bare en af mine andre sider eks. info, kontakt eller lign.

Skal jeg linke på sætningen "Smykker til mænd" fra min forside til undersiden? det ser jo ikke så pænt ud med disse link fra forsiden.... men prøve lige at lege med det.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:16

marjoe:

Hej Emil

Den underside, er det bare en af mine andre sider eks. info, kontakt eller lign.

Skal jeg linke på sætningen "Smykker til mænd" fra min forside til undersiden? det ser jo ikke så pænt ud med disse link fra forsiden.... men prøve lige at lege med det.

Jep og jep!

Måske kan du style dine links med CSS, så de ikke skiller sig så meget ud - det kan du jo prøve at lege lidt med

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)