Nogle vil mene, at jeg spørger dumt, for "selvfølgelig er det det", men vil lige være sikker; Er det de irske myndigheder som har taget over et år om at behandle sagen ?
Vh Lars
Ja, det er det ifølge Google. Jeg fik en mail om at jeg ikke behøvede at foretage mig yderligere, men at der ville gå et stykke tid... det er mere end et år siden nu
Det jeg faktisk ikke er specielt glad for er at det har taget SÅ lang tid. Tidligere i hvert fald var irerne nogle dukse, der overholdt den foreskrevne ekspeditionstid på 6 måneder.
Men når det er de irske myndigheder I har søgt hos, så er I jo landet det rette sted og så må I nok bare vente. Grunden til at jeg spurgte var, at det kunne jo være Google havde rodet sig ind i jeres refusionsansøgninger.
Det jeg faktisk ikke er specielt glad for er at det har taget SÅ lang tid. Tidligere i hvert fald var irerne nogle dukse, der overholdt den foreskrevne ekspeditionstid på 6 måneder.
Men når det er de irske myndigheder I har søgt hos, så er I jo landet det rette sted og så må I nok bare vente. Grunden til at jeg spurgte var, at det kunne jo være Google havde rodet sig ind i jeres refusionsansøgninger.
Vh Lars
Jeg kan godt forstå at de har travlt i Irland, hvis alle AdWords konti i resten af Europa skal have moms retur fra 2008.