Vel kun, såfremt man har udlæg i Irland, og ikke ved b2b handel indenfor EU.
Der er stadig, efter implementeringen af momspakken, ydelser der skal momses lokalt. Typisk rejse- og opholdsudgifter.
Momsen af disse skal stadig refunderes efter 1.1.10.
Helt enig mht. at skulle handle momsfrit. Problemet opstår jo netop kun, når der sker fejl og leverandøren momser uden at skulle det.
Og også enig, det er ikke et frit valg, men det er jo ikke det samme som, at der ikke netop sker fejl = at Google momser, som vores Adwordskøbere her i tråden har været ude for.
Og også enig, det er ikke et frit valg, men det er jo ikke det samme som, at der ikke netop sker fejl = at Google momser, som vores Adwordskøbere her i tråden har været ude for.
Jeg betalte irsk moms i 2008 og venter stadig på at få penge tilbage fra Irland. Jeg har jo betalt moms herhjemme også. Ifølge google skulle der komme en check på et tidspunkt, men det er over et år siden de sagde det.
Jeg betalte irsk moms i 2008 og venter stadig på at få penge tilbage fra Irland. Jeg har jo betalt moms herhjemme også. Ifølge google skulle der komme en check på et tidspunkt, men det er over et år siden de sagde det.
Jeg har også ventet i over et år, men det kommer vel en dag
Nogle vil mene, at jeg spørger dumt, for "selvfølgelig er det det", men vil lige være sikker; Er det de irske myndigheder som har taget over et år om at behandle sagen ?
Når jeg nærlæser mine betalingskvitteringer fra Google står der intet om moms, udover deres irske momsnummer. Hvordan finder jeg ud af om der er moms inkl. i beløbet?