Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lavet en webshop, mest som et hobbyprojekt, www.plus-stil.dk, men jeg vil selvfølgelig gerne have at Google kan finde siden. Er der nogen som ved hvordan man opnår en indeksering?

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:05

Kære Tine

Det afhænger meget af hvad du mener med "indeksering", skal google bare finde dig? Eller skal den finde dig på nogle bestemte ord og fraser? Vil du have høje placeringer osv. Det er nærmest en hel videnskab i sig selv, der er masser folk herinde der er meget klogere end mig på dette område, men det er altid en god ide at sørge for at få nogle venner / bekendte til at linke til dig.

Skal du derimod i toppen på forskellige søgeord, så vil jeg foreslå at du går til en af de mange virksomheder som lever af det, og jeg er sikker på nogle af dem også henvender sig til dette indlæg.

Med venlig hilsen

Klaus

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:06

Fra du har lagt linket her på Amino vil jeg skyde på at der går en halv time før du dukker op hos Google. Det kræver dog hårdere arbejde at blive synlig på de søgeord, som der er relevante for dig.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 23:09

Tak for svaret :)

Jeg mente bare at Google skulle kunne finde min side. Jeg er helt nede på begynderniveau kan du godt høreStick out tongue

Mange hilsener Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 23:10

Hej Martin.

Nå ok, det må jeg nok sige - det bliver spændende. Det er da noget sjovt noget at det fungerer på den måde. Så må jeg heller lægge nogle links ud på FacebookSmile

Mange hilsener Tine.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:17

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:19

Du kan desværre ikke regne med links fra Facebook, da Google ikke kan se dem. På visse fansider kan de - men regn ikke med det. Du har ganske rigtigt fanget, at der skal links til at blive synlig i søgemaskinerne, men det nytter jo intet, hvis søgemaskinerne ikke kan se dem. :-)

På det niveau, jeg tror du er på, vil jeg anbefale bogen SEO-LEX som på et jordnært niveau beskriver søgemaskineoptimering så de fleste kan forstå det.

Tilføjelse: Læg forresten mærke til, at din side allerede er fundet: http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4ACPW_da___DK352&q=plus-stil.dk&meta=&aq=f&oq=

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 23:21

Hej Mikael.

Tak for det, jeg kikkede lige på det og det er helt sikkert noget jeg kan bruge.

Mange hilsener Tine.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 23:24

Hej Martin.

Ja, det er lige sådan noget læsning jeg har brug for.

Og ja, det er da helt vildt at jeg allerede er på efter så få minutter!

Det er en helt ny verden der åbner sig Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:35

Du må gerne have et link til din hjemmeside i din signatur her på Amino. Når du linker til din hjemmeside, så gør det med en ankertekst istedet, så er der mulighed for at du bliver fundet på de ord du benytter. F.eks.: Tøj til store piger Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)