Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til nystartet webbureau søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en partner til mit lille nystartet webbureau, partneren skal udelukkende arbejde med salg af hjemmesider som er baseret på CMS. CMS´et, som jeg er i besiddelse af, er ikke nyt på markedet, men sælges egentlig kun i Jylland indtil videre. Det har været fremme på markedet i nogle år og i Jylland går salget forrygende godt. Jeg er selv ny i branchen, dog er jeg uddannet Datamatiker og mener selv, at være i besiddelse af gode ambitioner og et potentiale der matcher. Jeg må dog erkende, at jeg mangler de rette salgsevner til at få noget skub i salget. Derfor søger jeg en partner til mit fortagende.

Jeg søger en partner, som har lyst til en udfordring og muligheden for, at være med til at skabe en god virksomhed sammen. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have flair for at sælge. Du har ambitioner og potentiale der passer sammen. Det er vigtigt for mig at pointere, at det ikke er en freelance sælger jeg søger, men et ligeværdigt partnerskab jeg søger. Som min partner er det dig der skal stå for salget, mens jeg laver hjemmesiderne.

Håber det vækker nogens interesse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det kan være vi kan finde ud af et samarbejde, så jeg tager "din vare på mine hylder".

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)