Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et "wellness" sted i København?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt mig at forkæle min kæreste med en dejlig wellnes-oplevelse. Er der nogen her på Amino, som kan anbefale et lækkert sted i København, som ikke er for dyrt?

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

Hej Allan. 

Det er da sødt af dig :) 2 skønne steder i KBH er amazing space og complete me. De ligger i en ok prisklasse og er super luksus! 

www.amazing-space.dk 

www.complete-me.dk

vh

Pernille

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:48

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med for dyrt Skype-Smile

Men der er super lækkert på Arndal Spa... og så med en brunch på SULT først... kan anbefales!

Læs evt. min "anmeldelse": http://weekend-wellness.dk/index.php/afslappende-brunch-spa-og-massage/

De har også en masse andre behandlinger/arrangementer end lige ovenstående. Man skal ikke lade sig skræmme af, at de ligger under d'Angleterre, der er stille og roligt Skype-Smile

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Brazil Event Skrevet kl. 14:06

et sted jeg godt kan lide at komme er faktisk Frederiksberg svømmehal der har en luksus afdeling med saltvands pool, boblebad, sauna, damp bad med duft og uden. massagestole og ved ekstra betaling massage. til sidst når man er færdig med at dase så smør man sig selv ind i en olie salt blanding som går en baby blød. en rigtig god ide er at tage den på og gå ind i damp så trækker det dejligt ind i huden.

men det er i hverfald lækkert og så er det ualmindelig billigt, så selv en på su som mig kan få råd. det ligger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:08

Hej Allan.

Jeg har bl.a. været taget med på Ni´mat http://www.nimat.dk/dansk/?id=10004. Det har været super dejligt og der er flere muligheder også at ligge side om side og få massage :) sidde i spaen og sludre, drikke champagnem.m.

Det prøvede jeg med en veninde og en anden gang i forbindelse med noget arbejde (en ung pige skulle lære at slappe af, så det var et led i det - dog uden alkohol) - det er super hyggeligt og så forkæler du også dig selv. men din kæreste kan også bare blive forkælet alene - der er hyggeligt at være.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:17

Hej Allan

Hvis du er frisk på at tage en tur til Sverige, så ligger der et skønt sted i Ystad, med meget rimelige priser.

Det er Ystad Saltsjöbad og du kan finde deres tilbud ved at klikke på linket.

Alternativt findes der 5 stjernet luksus på Hilton ved lufthavnen, her er der også spa og massage. Hvis du vælger excecutive værelse får I adgang til Loungen, hvor der er kaffe, vin, drikkevarer og små lækre retter det meste af dagen. Her kan I sidde foran brændeovnen og kigge ud over Øresund og alt er gratis i loungen, så her kan man bruge mange timer.

Det er også nemt at komme fra Hilton til byen med Metroen, som ligger i forbindelse med lufthavnen/hotellet. Vi har været på Hilton Copenhagen flere gange og det er super.

Vi er selv på weekend på Hilton i Malmø i den kommende weekend og de serverer den skønneste søndagsbrunch.

Er du blevet fristet til en Søndagsbrunch på Hilton i Malmø, så prøv og læs min anmeldelse.

God fornøjelse.

Dbh

Kim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:22

PS hvis det skal være så billigt som muligt, så er der den mulighed at du selv køber bodyscrub, ler, ansigtsmaske samt massageolie som du selv kan smøre hende ind i. Har i badekar så er det lidt fyrfadslys, rosenblade og duftolie - så er den i hus og i vil komme hinanden endnu nærmere :-) samt have til flere gange intim-wellness-tid :-) 

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 15:59

Hej alle sammen. Mange tak for jeres hjælp. Jeg vil kigge på jeres forslag og glæder mig til at invitere kæresten ud til en lækker oplevelse her i København, det har hun fortjent :-)

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 16:19

Hvor kan jeg læse mere om svømmehallens wellness-udbud og priser?

Venligst

Allan

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:00

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)