Det var dog utroligt som i forvirre manden endnu mere end han var / er i forvejen :/
Mikkel, jeg har smidt dig en PM med en "guide" til hvordan betaling UDEN kort foregår.
Jeg har også et tilbud til dig.
-
Jeg er igang med at få udviklet et shop-system fra bunden af til min egen webshop! Jeg kan , når den er færdig her meget snart, tilbyde dig en kopi til en rigtig rigtig god pris, integreret med PayPal og Quickpay.dk's Betalingsmodul såfremt du ønsker det.
Men indtil da må du nøjes med det du kan skaffe dig.
Det var dog utroligt som i forvirre manden endnu mere end han var / er i forvejen
Hvordan forvirrer? Vi fortæller ham jo det ikke kan lade sig gøre, da han ikke selv har adgang til at implementere en indkøbskurv på Dandomain eller Scannet løsningerne. Da funktionen er relateret til indkøbskurven.
Samtidig har vi så bedt ham om at ringe til Dandomain i morgen og se om han får det løst, men jeg tvivler.
Jeg kan godt se alle kan betale uden at være bruger, men hold op det er godt skjult. Det kan jeg ikke tilbyde mine kunder at de skal lede efter så lille en knap for at undgå og blive bruger