Hej Aminoer Jeg er 22 år og læser HA-Almen på Copenhagen Business School (Handelshøjskolen, København). Jeg er på sjette semester og bliver dermed færdig til sommer når jeg har skrevet og forsvaret mit bachelorprojekt jeg skriver i Entrepreneurship. Som inspiration og baggrund for en fremtidig karriere og kandidatuddannelse er jeg meget interesseret i at komme ud i verdenen og opleve en anden kultur, møde mennesker og ikke mindst få sat min studietid og den erhvervsøkonomiske teori lidt i perspektiv. Valg af fag for mit bachelorprojekt afspejler i høj grad en af mine stærkeste interesser og ønsker for fremtiden: iværksætteri. Det er her du som iværksætter i udlandet kommer ind i billedet. Jeg håber på at finde en virksomhed, hvor jeg kan bidrage med min teoretiske viden inden for emner såsom markedsføring, finansiering, mikro- og makroøkonomi, regnskab, statistik og videnskabs- og organisationsteori. Jeg er 22 år og har som sådan ikke nogen krav til arbejdsområder eller løn, men håber på en mulighed for at prøve nogle af mine teoretiske kundskaber af i praksis, men mindst lige så meget at få kontakter, erhvervserfaring, se en iværksættervirksomhed indefra og få ’en på opleveren’ – med andre ord: arbejdet vil mere eller mindre bære lønnen i sig selv. Ud over min uddannelsesmæssige kvalifikationer, har jeg læst et af mine semestre i England og er dermed hjemmevant med engelsk i skrift og tale. Ydermere har jeg arbejdet i flere forskellige administrative jobs og servicefag. Hvis du på nogen måder kunne finde ovennævnte interessant, er du meget velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak, eller stille uddybende spørgsmål her i tråden. Jeg sender derudover meget gerne et uddybende CV via e-mail. Alternativt ville det være en stor hjælp, hvis du sender denne anmodning til kontakter i dit netværk. Venlig hilsen Søren Meier Svendsen TLF: 22 45 95 99 Mail: sorenms (a) gmail . com.
|
Er du og din virksomhed bosat i udlandet?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)