Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min hjemmeside

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej igen

 

Jamen helt klart, er det vigtig med produktinformation, jeg tager bare udgangspunkt i, hvordan jeg har det, når jeg åbner en hjemmeside, og skal til at læse så mange informationer.

 

Jeg synes en mindre omfattende tekst sagtens kan give forhåndsinformationer om dine produkter, og vil folk spørge nærmere ind til de forskellige produkter, og have en mere uddybende forklaring, kan de jo henvende sig. Det er jo også en chance for, at få potentielle kunder i tale, og ad den vej, kan du jo nemmere give dem et personligt billede af dig som fagmand på området.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg syntes måske den virker lidt forvirrende fordi tingene er spredt lidt ud over siden. det virker lidt som om den består af en masse små fragtmenter der ikke hænger helt sammen. hvis du prøver at samle tingene lidt tror jeg det ville hjælpe )
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
forkert debat sry

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Menuen til venstre er nok det pæneste på hele siden tror jeg :-)

 

Jeg beklager, men alt andet bryder jeg mig ikke om. Det virker for klodset og for "Hej, jeg har lige revet Frontpage frem for første gang"-agtigt.

 

Min holdning er, at skal man tage et firma seriøst, skal virksomheden også have et professionelt udseende udad til. Veeeery important ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig i at produktet kræver high involvment fra kunderne. Oftest er det ikke bare noget man køber. Men kan man jo godt give brugerne lov til at købe og få info på samme side. Mange kunder vil nemlig også søge info i fysisk butik og så købe produktet via nettet, for at spare penge, eller pga bekvemmelighed.

 

Desuden kiggede jeg lidt på dine træpools. Nederst kunne jeg klikke på et link for at købe. Det link åbnede nyt vindue men kun ind til den hjemmeside med et kontakt formular.

 

Jeg kan ikke umiddelbart se at man skal klikke sig over i en netbutik, uden at scrolle. da jeg så klikker ind på netshoppen, ligger der automatisk nedenstående vare i kurven, uden jeg har bestilt den.

 

Jeg mener der mangler en overordnet strategi for siden.



















Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

Tak for dit input. Hvis du klikker på bestil produkter øverst i menu kommer du til min webshop.

Min strategi er at webshoppen kun indeholder lagervarer og de fleste pool er bestillingsvarer.

Kan dog oplyse, at jeg lancerer ny hjemmeside i næste uge baseret på frontgate.

Hilsen

Per

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per.

Jeg så lige på dit banner og synes det så dårligt ud i pixels.


 width="900" height="148" Er den sat til i din hjemmeside kode, men billedet er kun 738 x 148

Hvilket gør at du får pixelsfejl.

Skal du have hjælp med et nyt logo? Eller skal jeg forstørre det giver jeg gerne en hjælpende hånd.

Med venlig hilsen
Søren Høvring
TLF: 30 25 13 88



-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden kan gå, men dit topbanner med dit logo i, det holder slet ikke, det får dit firma til at lige en baggård butik, med alle penge sort..

Tag det ikke tungt blot min ærlige mening. Held og lykke :D
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Få en designer til at kigge på siden. Den ligner ikke noget proffesionelt, det gør kunderne usikre på din seriøst - og det er da bestemt ikke noget godt udgangspunkt for et eventuelt samarbejde. I langt de fleste tilfælde vil de i stedet søge videre efter en anden at handle med.

Så jeg vil forslå dig at få lavet en samlet løsning. Lad være med at pille mere ved småting, for det er det overordnede indtryk det er galt med.

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig i at det er det samlede helhedsindtryk som den er gal med. Lige nu har siden et frontpage look over sig, hvilket ikke er rigtig fedt.



Side 3 ud af 3 (30 indlæg)