Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Poolmand, har checket dit website og har følgende kommentarer: (Uden iøvrigt at være webekspert, men blot alm. web-bruger)




       
  1. øverste menu virker lidt forvirrende  idet at knapperne er sepereret fra hinanden. En lang menubjælke ville gøre billedet mere "roligt"
       
  2. Når jeg klikker ind på et produkt fra venstre menu er der ikke en "Køb nu" knap eller lign. som man umiddelbart vil kigge efter. At man skal klikke "Bestil produkter" i top-menuen gør det lidt besværligt. Der bør være link til bestilling ved alle produkter - Gør det nemt at købe for den besøgende.
       
  3. "Bestil produkter" tager en videre til webshop som er et andet design. Det forvirrer lidt synes jeg. Det første jeg tænkte var "er jeg røget videre til en anden butik eller leverandør eller hvad?"
       
  4. Webshopen virker fin (uden at jeg har så meget forstand på dette) men mange vil aldrig nå derover idet at de klikker på produkter i venstre menu på alm. site.
       
  5. Der er ikke priser på alle produkter men der kan downloades pdf -> Det gør det lidt mere besværligt
       
  6. Der mangler lidt konsistens i skriftstørrelser og -typer. F.eks. er der stor forskel på vandbehandling og vildmarksbad siderne. Det forvirrer helheldsindtrykket.




Det var lige hvad jeg umiddelbart kunne komme på. Udover det så tror jeg at det er et godt koncept i disse dage hvor mange bruger masser af penge på luksus til hjemmet.



 Held og lykke med sitet og firmaet

 

Mvh

 

Kavi



Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for din tilbagemelding.

 

Mit system gør at webshop og hjemmeside er adskilt. I min webshop vises kun lagervarer og på hjemmesiden vises også bestillingsvarer. På kemikalier kan man f.eks klikke direkte til bestilling af varer.

 

Pool er ikke et impulskøb og derfor tror jeg først folk søger information og så tager kontakt. Det er i hvertfald min erfaring indtil videre.

 

Hilsen

Poolmand


Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en lille kommentar herfra også - jeg synes der er en del af dine billeder der virker en smule pixellerede. Måske de skulle være komprimeret anderledes ?



Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Med risiko for at lyde som politibetjent, har jeg alligevel en lille indskydelse.

Er det ikke Ikeas Support Anna som du har brugt lige over teksten "Med venlig hilsen, Per Grønning"?

Det er sikkert ikke den bedste idé ;)



Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for dit indlæg.

Du har ret og det må jeg nok se og få rettet.

 

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener du ville få meget glæde af et flot top-banner.. Gerne meget større end det du har nu.

 

Mvh Morten

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Tak for din vurdering. Hvad mener du et større top-banner vil give min hjemmeside.

Hilsen

Per

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej The pool Mand

 

Jo din hjemmeside ser udmærket ud, men der er et par ting jeg måske synes er lidt "farlig"

 

Din side giver rigtig mange informationer omkring produkterne, og det er jo posititivt, men samtidig kan det virke trættende og forvirrende, der er måske potentielle kunder, der ikke gider læser hele den smøre, ja undskyld udtrykket. Måske det kan gøres lidt kortere, så man ikke bliver træt inden man får begyndt.

 

Under tip og gode råd, står et af punkterne ikke direkte under de andre, det ser ikke så godt ud.

 

Desuden ved en hurtig gennemgang fandt jeg også et par grammatiske fejl, måske en ide at få læst korrektur på siden.

 

Men ellers tillykke med din nye hjemmeside.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tak for dit input.

Jeg betragter købet af mine varer, som "high involvement" så derfor mængden af produktinformation, men jeg vil da kigge kritisk på det.

Det grammatiske skal jeg selvfølgelig have rettet.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener bare, at banneret ofte er noget dine potentielle kunder lægger meget mærke til.

Og et flot og stort banner udstråler lidt mere attitude (i den gode forstand). Det gør din side mere personlig og giver den et "varemærke", altså noget de andre sider ikke har. Men det er selvfølgelig din afgørelse

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)