Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Jeg sælger pool, spa og sauna fra www.aquaproof.dk

 

Modtager gerne en tilbagemelding på brugervenlighed og generelt indtryk af hjemmesiden.

 

Til information, så kan jeg snart tage Dankort og har lige ansøgt om e-mærket.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan se ingen har givet dig feedback, så nu skal jeg nok gøre det.

 

1. jeg syntes du burde lave hele toppen hvid i stedet for blå, da dit logo så ikke vil se så påklistret ud.

  a. dernæst ville det være godt hvis du så lavede hele menu linjen blå (nu har du jo lavet det øverste hvidt)

2. så syntes jeg du skal fjerne den gule farve, som kommer frem når man er over en knap, det er tydeligt men knapt så pænt.

 

3. billederne på forsiden ser noget rodet ud, prøv. evt at lave det med et stort og flot billed i stedet.

 

4. man kan kun trykke på knapperne ved teksten. det er ikke ret godt. jeg troede faktisk ikke de virkede, så få lavet det sådan at hele knap feltet fungere som en knap.

 

5. jeg er heller ikke rigtig fan af de striblede linjer.. jeg ved ikke ikke hvad du kan lave i stedet for der, måske nogle andre kan give et bud på det.

 

held og lykke med butikken, håber du kan bruge det her til noget.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
6) Fjern brugen af frames. Det er forældet teknologi og nedsætter brugervenligheden meget kraftigt i mine øjne. Det er eksempelvis umuligt at kopiere en url til en given side uden at skulle ud i alt muligt hurlumhej med højreklik og properties. Det er de færreste almindelige brugere der kender det trick.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg synes du har en rigtig flot side. Der er meget nyttig fakta om produkterne og de er overskuelige. Eneste "øf" er forsiden, hvor der, efter min mening, er lidt for mange billeder, der virker lidt "klemt.

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-11-2006 09:02:03
Forfatter:The Pool Mand
Hej, Jeg sælger pool, spa og sauna fra www.aquaproof.dk




Fra hoften.

1. Hvid i toppen. Blå menubjælke. Sørg for at logoet bliver mere tydeligt. Ligner i øjeblikket en lidt sløj scanning.
2. Navigation. a:hover bør være en anden farve.
3. Lav de stiplede linjer solid, evt. med farve #ccc eller #ddd.
4. Du gentager linket forside i topnavigationen og venstrenavigationen. Hvorfor er nogle punkter med CAPS, mens andre ikke er det?
5. Bestem dig for hvad der skal være i topnav. og i venstrenav. Måske er topnav. overflødig? Nyheder link kan jo være i højre side ved nyhederne (hvor du i øvrigt lige så godt kan vise et lille uppluk af nyheden).
6. Dankortbetaling er i et ord.
7. Der er ingen grund til at skrive "Med venlig hilsen" på forsiden.
8. Ærgerligt at webshoppen er i et andet design - vindue end det andet - kan du ikke integrere det, så er du også fri for at opdatere produkterne to steder.
9. Lad være at centrere overskrifter.
10. Forsiden er lidt rodet med klemte billeder.
11. Det virker som om produktsiderne ikke er bygget ens op. En side har et link til en pdf, en anden et link nederst til en producent, en anden igen link øverst til en producent. Lidt mere stringens.
12. Søgedims på siden mangler.
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det er helt kanon med feedback, som jeg helt klart vil tage til efterretning.

 

Nu er jeg ikke så teknisk, så det er måske lidt pinligt at spørge om det, men hvad er frames??

 

Hilsen

Per

Tilmeldt 25. Oct 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg kan se er hjemmesiden ikke bygget op i frames.

 

Grunden til at der ikke kommer en fuld url må være at at siden ligger under mamut software.

 

Steen

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen,

 

Tak for din tilbagemelding.

 

Det er korrekt at siden ligger under Mamut software. Men hvad er det frames gør, som begrænser hjemmesiden?

 

Har forøvrigt ændre lidt på opsætning på baggrund af de gode råd.

 

Hilsen

Per

 


www.AquaProof.dk - Pool, Spa og Sauna
www.SilverMarine.dk - Båd og motor



Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per

 

Jeg vil da også lige komme med min kritik, som desværre er lidt mere hård.

Men grundlæggende man jeg betragter et site, inddeler jeg dem i to kategorier: Proffessionale og ikke proffessionale. Der må jeg desværre sige at din falder i den sidste.

Dette betyder dog ikke jeg mener du skal skynde dig ud og bruge en masse penge hos reklame bureau. Det kan gøres betydeligt bedre ved lidt knofedt, en bog om PhotoShop og nogle stockfotos. Skulle du imidlertid vælge at bruge dit knofedt andre steder, vil jeg foreslå dig at hyrer en af de mange aminoer webdesignere f.eks. Cygnet, Martin Tygsen og Dencker har alle flotte referencer, de ville helt sikkert kunne pifte dit site betydeligt op, for en billig penge.

 

PS: Det er ikke kun over for andre jeg er kritisk, f.eks. mener jeg også at vores eget site er en ommer! Så der kommer nok en ny version primo december. Måske spørger jeg om folkets mening her på amino, så er det min tur til at få på munden.

 

Held og lykke med det!

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Tak for din tilbagemelding.

Et eller andet sted kan jeg godt give dig ret i din kritik.

Hilsen

Per

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)