Jeg har set en del debat om emnet, men der er jo "løbet meget vand i åen" så jeg starter en frisk tråd.
Pga. nethandler har jeg lejlighedsvist behov for at kunne sende "skæve pakker" (udenfor Post Danmarks mål)
halve og hele paller i Danmark. Jeg er blot en "lille kunde" men måske har du et system der gør, at du af og til kan køre forbi hos os i Kolding og hente varen ??
Hvor ofte har du cirka brug for at sende disse "skæve" pakker?
Hvor "skæve" er dine pakker?
Hvad er cirka vægten på dine forsendelser?
Hvad har du af krav til leveringstider?
Og hvor sender du primært dine varer til - er det hele Danmark eller kun Jylland/Fyn eller Sjælland?
Send endelig en mail til mig på martin@brandt-logistics.net og vedlæg gerne dit telefonnummer, så kan jeg evt. ringe dig op mandag når det passer ind i dine planer.
hej kurergruppen vest kan vist klare dine behov til transporten både ind og udland kontakt kurergruppen hjemmesidewww.kurergruppen.dk vor kontor er i Fredericia
Skriv lidt specifikt om vægte, dimensioner, antal og hvor i Danmark forsendelserne skal leveres. Er det B2B eller B2C. Uanset hvilke ønsker du har, så vil CS Logistics kunne hjælpe med at løse opgaven.
Ring til os på 27834402 eller skriv til ki@cslogistics.dk.
Med venlig hilsen
Karsten Ipsen
CS Logistics
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |