Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop eller fysisk butik der vil sælge PLAYBOY tøj, tasker, smykker m.m.???

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ er der indgået aftale om eneforhandling af PLAYBOY herretøj, dametøj, tasker, punge, smykker, bælter og andre accessories i hele Skandinavien - jeg er så heldig at være tilknyttet som salgsagent, og besøger i den forbindelse butikker m.m. rundt i landet - lad mig gerne høre fra dig hvis du vil have besøg af mig eller en af mine kolleger - vi kommer meget gerne og viser både her og nu varer og efterår/vinter varer (2010/2011).

Masser af smil og hilsner

Camilla Kansberg / Tlf.: 60 48 48 22 / info@butikmilla.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:57

Hvis I ender op med et restlager eller overskudsvarer til en god pris, som I ønsker at sælge ud af DK senere, så skal du være velkommen til, at smide en PB...

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 13:11

Vi har rettigheder til at sælge i hele Skandinavien, så såfremt det er udenfor Skandinavien kommer det ikke på tale da det ikke indgår i aftalen ;-) 

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 12:39

Nogle har henvendt sig på mail og spurgt om det er originale PLAYBOY varer og JA SELVFØLGELIG ER DET DET! ;-)

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:35

Vil rigtigt gerne høre fra nogen på Fyn evt. ???

Ja også rundt om i resten af landet, men specielt Fyn kunne bruge nogle butikker der har lyst til at kigge nærmere på kollektionerne :-)

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:43

Jeg gør lige opmærksom på at Playboy ikke ønsker disse varegrupper i erotiske webshops - nogle har spurgt - så det kan jeg lige her i al offentlighed besvare så andre også kan se det ;-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:44

kan se, at bilka har playboy i denne uge

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 19:49

Ja det har jeg godt set - for det første har vi ikke p.t. undertøj med i vores aftale - dernæst skal siges at det de har i Bilka har de købt af den tyske importør da der ikke tidligere har været en dansk importør - det er en handel der er foregået inden vi fik vores aftale i stand - vores mål er absolut ikke at det skal sælges i Bilka - TVÆRTIMOD ;-)

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:50
Fra Rudkøbing
Tilmeldt 23. Nov 09
Skrevet kl. 15:33

Det kan du lige tro - mails på vej til dig ;-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)