SÅ er der indgået aftale om eneforhandling af PLAYBOY herretøj, dametøj, tasker, punge, smykker, bælter og andre accessories i hele Skandinavien - jeg er så heldig at være tilknyttet som salgsagent, og besøger i den forbindelse butikker m.m. rundt i landet - lad mig gerne høre fra dig hvis du vil have besøg af mig eller en af mine kolleger - vi kommer meget gerne og viser både her og nu varer og efterår/vinter varer (2010/2011).
Hvis I ender op med et restlager eller overskudsvarer til en god pris, som I ønsker at sælge ud af DK senere, så skal du være velkommen til, at smide en PB...
Jeg gør lige opmærksom på at Playboy ikke ønsker disse varegrupper i erotiske webshops - nogle har spurgt - så det kan jeg lige her i al offentlighed besvare så andre også kan se det ;-)
Ja det har jeg godt set - for det første har vi ikke p.t. undertøj med i vores aftale - dernæst skal siges at det de har i Bilka har de købt af den tyske importør da der ikke tidligere har været en dansk importør - det er en handel der er foregået inden vi fik vores aftale i stand - vores mål er absolut ikke at det skal sælges i Bilka - TVÆRTIMOD ;-)