|
Hej alle aminoer Jeg har et forslag. Ideen er opstået på baggrund af, en del tråde hvor tonen "stinker" Jeg syntes det er ærgeligt, hvis det skal overskygge dem der oser af "overskuds energi" Der er da en del, der ikke er bange for at dele ud af deres viden. Så kunne vi indstille en "kandidat" for bedste "knowhow" eller har i et foreslag mvh Anne |
Amino award
Anne Fogel - smykker med mod
|
|
|
Lars C har været inde på noget af det samme: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7198 Så hudt jeg visker, kom de frem til, at det sættes på hold indtil Martin får tid/overskud til at kigge på det. Men udmærket forslag. ![]() |
|
Det lyder som en god ide med en award af en art Jeg vil måske gerne sponsere en pokal hvis noget fornuftig kommer på benene, så lad os da høre nogle flere forslag ![]() |
|
Helt seriøst: Inden jeg trykkede "Submit", tænkte jeg at Dimitri garanteret når at svare, inden jeg gør. |
|
Super duper Så ligger den der ;-) og Martin du må på dykkerkursus eller en anden "luft-teknik" Anne |
|
Jeg troede lige at jeg skulle til at læse 2 tråde Super med pokalen Jeg er frisk på at lave et amino-smykke !?!??! Anne |
|
|
Og så vil jeg gerne bestille en tid ![]() |
|
Anyway - kig på www.newz.dk - deres forum fungerer således, at man kan bedømme hinandens indlæg som *informativ *interessant *sjov *relevant *gentagelse *irrelevant *flamebait Det fungerer rigtig godt efter en del begyndervanskeligheder, hvor folk mente at alt, som de ikke selv var enige i blev rated "irrelevant", selvom det kunne være nok så relevant for diskussionen. Men når man bedømmer andres indlæg, så får man selv flere karma-points, hvis man bedømmer i positiv retning - ligesom man får mere karma, hvis man selv bliver dømt i positiv retning. Og folk med høj karma''s bedømmelser vejer tungere end folk med lavere karma. På den måde slipper man for at folk opretter sig som brugere for at bedømme sig selv op - og man slipper for, at de (få?), som kun binger irrelevante indlæg med sig har nogen særlig vægt i bedømmelserne. Gav det mening? Jeg ville dog nok lige kontakte newz for at høre om de har noget imod at inspirere til konceptet.. Så er det jo bare at lave en top 10... men jeg er desværre ikke sikker på at IdealBB kan klare det system. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Bliv gratis medlem

Måske et nyt forretningsområde for dig?