Det er ikke for at promovere artiklen. Det har jeg fanside på facebook mm. til. Artiklen i sig selv er jo promovering for os.
Synes i øvrigt at det ville være at skyde sig selv i foden at skrive at journalistens vinkel i artiklen er lidt sjov, hvis det var for at promovere artiklen.
Så det er ene og alene fordi det er lidt morsomt at hollywood-kendisser som køber pelse af vores producent nu bliver til at hollywood-kendisser køber pelse af os. Men overskriften fanger så derfor er jeg ikke på nogen måde ærgelig eller sur over det.
Dennis, det er sgisme først nu, det går op for mig, at der IKKE er tale om, at I sælger til kendisser - men at det er jeres producent/leverandør, der gør!
Og du har jo ret. Der er noget der, der er gået for stærkt. :-) Og den slags eksempler er der masser af.
Dennis, det er sgisme først nu, det går op for mig, at der IKKE er tale om, at I sælger til kendisser - men at det er jeres producent/leverandør, der gør!
Og du har jo ret. Der er noget der, der er gået for stærkt. :-) Og den slags eksempler er der masser af.
hehe :P jeg syntes nok du var en smule.. uberittiget skeptisk overfor artiklen i starten :D
Jeg vil sige det er Journalistik der vil noget, godt lavet! :D