Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide:)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har i hvert fald beskrevet den meget bedre nu. Og jeg har ikke umiddelbart gættet hvordan det skal gøres - men jeg er heller ikke indenfor branchen. Lige et par sp.:
1. Garanterer din opfindelse at tyveri af brændstof umuliggøres, eller minimerer det blot risikoen?
2. Hvilke økonomiske investeringer skal man gøre sig for at realisere din idé?
3. Har du selv en prisidé til hvad det skal koste at "få" din idé?
4. Hvad sagde Hydrama til din henvendelse?

(Du skal lige vide, at jeg ikke er interesseret aftager, men er ude på at hjælpe dig med at sælge din idé bedre)

Vh
Peter

EDIT: Hehe - du er sq da fuld af gode idéer :-) Jeg har også én til at forhindre is på vejene, og én til at forhindre trafiksammenstød på samme tid, men der er nogle håbløse bivirkninger ved begge :-P

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Ideen skal umuligøre tyveri af brændstof fra den pågældne maskine..

2: Jeg vil tro at den økonomiske indskud i projektet fra personen med ideen er 0 da det rette firma nok vil gøre arbejdet..

3: Ideen vil nok koste en 20.000-30.000kr vil jeg tro, er ikke helt sikker endnu...

4: Hydrama har ikke svaret endnu, sendte den jo for 2 timer siden :)

Hmm angående min ide om is på vejene er sendt til NNC som for 2 timer siden så har heller ikke fået svar endnu.. (Ideen har ingen bivirkinger så vidt jeg ved)

Nahh jeg kan sådan set heller ikke rigtig bruge ideen til noget da jeg ikke er i den branche... Jeg er Mejeritekniker så kommer normalt bare med ideer på det mejeri jeg er på:)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)