Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gaming Community Sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

God eftermiddag.

Jeg er indehaver af et gaming community, med fokus på CS 1.6, som jeg desværre ikke har tiden eller lysten til at køre alene, efter min tidligere partner valgte at gå nye veje.

Siden er netop kodet om fra ASP til PHP og med et forholdsvis nyt og super fedt design.

Sidens stab er på 7 personer, som står for nyheder, artikler osv. samt ro og orden.

Der er tæt på 3000 registrerede brugere og der er dagligt 5-10 nye registreringer.

Der er mellem 150 til 200 unikke besøgende dagligt og siden har tjent små 300 kr. siden 1. januar på reklamer – dog uden nogen form for marketing overhovedet.

Indeholder populær download sektion som tiltrækker mange besøgende også udenlandske.

Der medfølger udover domæne + siden og sidens indhold, en IRC kanal, et design i .psd samt et logo i .eps hvis man skulle have lyst til at ændre noget.

Fremtidsmuligheder

Af indtjeningsmuligheder i fremtiden ville det være nærliggende og ikke mindst nemt at udvikle videre på siden og lave et vip system. Dertil ville en sms gateway være god og den ville også kunne bruges til konkurrencer.

Lidt reklame på IRC, til lans, til cups og diverse turneringer burde medvirke til flere besøgende og højere indtjening.

Bud, spørgsmål eller andet bedes skrevet i en privat besked over siden.

Link: 2tm.org

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)