Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fede OSC shops..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg skal sammen med en partner til at starte en butik på nettet, hvor vi sælger tøj til piger, i alderen 14-22 (Meget lidt 22-30)..

Siden skal stilles op i OsCommerce, eller det regner jeg da i hvert fald med, medmindre andre har bedre forslag?..

Det er første gang jeg skal desgine en shop, er der nogen herinde, der har nogle links til nogle flotte webshops, der er bygget op i OScommerce ?.. Bare for inspiration..
De behøver ikke sælge en bestemt produkt, det er lige så meget inspiration til opstillingen, og mulighederne.. For selve designet har jeg en meget god idé til :) ..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:21
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:19
Hej Fraende,

Du kan jo kigge på http://shops.oscommerce.com/ der kommer hele tiden nye til så der er nok at kigge på, om de er flotte er jo en smags sag  god fornøjelse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:09
Hej Brian

Hvis ikke du er meget inde i OsC og har godt styr på PHP. Så gør som der foreslås. køb en template, og ændrer lidt i den. Men vælg en som ikke ligner en template, der er ikke noget værre end at lande på en side hvor man kan se det lige så tydeligt at det er en template.

Ellers sæt dig rigtig godt ind i sitet og lav et design fuldstændig som du vil, men du skal være klar på at det tager meget lang tid, jeg har selv gjort det engang, og damn jeg brugte lang tid på det, nu er jeg heller ikke php haj, så måske derfor.

Mvh

Kim Sand Sørensen 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:14
Hej igen..

Hmm.. Har ikke den helt store viden inden for PHP.. Dog er min viden indenfor CSS og HTML ret ret høj !..
Burde det ikke være muligt at lave om på et købt template så ???..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:17
JO det skulle helt klart være muligt, men der er jo tale om php .. når vi taler oscommers... men templates der bliver lavet lidt ved, bliver ofte meget godt.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:22
Hmm.. Har lige et spørgsmål ^o) ..

Nu har jeg kigget på en del templates.. Og i de fleste af dem står der "log in".. Er det sådan, at man hvis man bruger OSC, SKAL have kunden til at oprette bruger osv. ..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:24
Som standart skal du is OSC, der bliver automatisk oprettet en bruger til dem når de er på vej ud af shoppen, hvor de intaster forsendelses oplysninger, og så kan de bare logge ind med telefon nr. og e-mail næste gang de handler.. så altså ved at de opretter en bruger, tager det ikke længere tid end hvis de udfylder en leverings adresse. men jeg tror da sikkert nok man kan kode det der bruger halløj væk.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 21:29
Vil meget gerne IKKE have at man skal have en bruger, som man sådan skal godkende via mail osv. inden man kan købe !.. Men det skal man jo så heller ikke, vel ??..
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:31
Brugerhalløjet er svært at kode væk, der er dog gjort nogle forsøg som er acceptable.

http://www.oscommerce.com/community/contributions,355/category,all/search,buy+without

Derudover, når du nu selv er grafiker og sikkert gerne vil lave en del om i designet, vil jeg anbefale du kigger på STS ( simple template system )

Det er også en contribution, som installeres hvorefter du har en htmlskabelon med nogle variabler, såsom $categories# og lign, som bare indsættes direkte i htmlen. På den måde slipper du uden om alt phpkoden.

Dog kræver det stadig noget arbejde med selve koden, for at få de forskellige bokse til at se ordenlig ud mm.

http://www.oscommerce.com/community/contributions,1524/category,all/search,STS+4.1

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)