Vi skal i Just-Brand have udviklet et internt budgetsystem til
håndtering af alt salg, men det skal selvfølgelig lige overvejes, om det
kan betale sig at udvikle vores eget system kontra købe et færdiglavet
budgetsystem.
Men jeg kender personligt ikke til nogle
færdiglavede budgetsystemer. Er der nogle af jer der har erfaring
eller kender til nogle der har et færdig produkt til Just-Brand.
- Skal kunne køre på
uge, dvs. tal helt ned per uge. - Budget/omsætnings-oversigt på flere
niveauer,
Sælger
Afdeling
Overordnet på hele
virksomheden
- Indtastning af omsætning på kundeniveau -
Udtrækning af rapporter på alle niveau (budget/omsætning) -
Udtrækning af rapporter på kundeniveau (fakturering/omsætning)
Og
så kommer der helt sikkert nogle småting som jeg har glemt, men dette
er de "vigtigste" ting i det kommende budgetsystem jeg skal have
integreret..
Så har du hørt, har erfaring eller bare har et godt
tip om et system, så smid endelig en kommentar her nedenfor eller send
mig en mail på martin@just-brand.dk Glæder mig til at høre om jeres
erfaringer / tip.
Jeg har arbejdet i snart 2 måneders tid med e-conomic regnskabssystem. Jeg har ikke arbejdet så meget med budgetdelen, da jeg normalt bare har lavet det i excel. Men jeg ved, at e-conomic kan trække rapporter ud på det du nævner - sælger, afdeling og sum.
Du kan prøve det gratis i 14 dage, og se om det er det, du søger.
Jeg tror muligvis, at jeg har noget software, der kunne dække dine behov. Det er rimelig simpelt at udvide og jeg kan tilkoble flere løsninger ind i softwaren, hvis det er interessant. Da jeg lavede det, fokuserede jeg meget på integrationen til andet software.
Hvis det lyder interessant, så prøv at sende mig en privat besked, så kan vi tales ved.
Jeg har arbejdet i snart 2 måneders tid med e-conomic regnskabssystem. Jeg har ikke arbejdet så meget med budgetdelen, da jeg normalt bare har lavet det i excel. Men jeg ved, at e-conomic kan trække rapporter ud på det du nævner - sælger, afdeling og sum.
Du kan prøve det gratis i 14 dage, og se om det er det, du søger.
Hej Andreas,
Det er ikke sådan et slags budget-system jeg søger, jeg skal have et stort samlet selvstændigt system som hver enkelt sælger har adgang til, hvor de fakturere, kan følge med i deres budget kontra omsætning m.v.
Ellers mange tak for hjælpen, men bare ikke helt det jeg søger. (mig der ikke har udtrykt mig godt nok)
Jeg tror muligvis, at jeg har noget software, der kunne dække dine behov. Det er rimelig simpelt at udvide og jeg kan tilkoble flere løsninger ind i softwaren, hvis det er interessant. Da jeg lavede det, fokuserede jeg meget på integrationen til andet software.
Hvis det lyder interessant, så prøv at sende mig en privat besked, så kan vi tales ved.
Har hermed sendt dig en privat besked... Glæder mig til at hører hvad du kan tilbyde m.v.