Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget system - har du nogle erfaringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal i Just-Brand have udviklet et internt budgetsystem til håndtering af alt salg, men det skal selvfølgelig lige overvejes, om det kan betale sig at udvikle vores eget system kontra købe et færdiglavet budgetsystem.

Men jeg kender personligt ikke til nogle færdiglavede budgetsystemer.
Er der nogle af jer der har erfaring eller kender til nogle der har et færdig produkt til Just-Brand.

Budget systemet skal indeholde følgende features:

- Skal kunne køre på uge, dvs. tal helt ned per uge.
- Budget/omsætnings-oversigt på flere niveauer,

• Sælger
  • Afdeling
  • Overordnet på hele virksomheden

- Indtastning af omsætning på kundeniveau
- Udtrækning af rapporter på alle niveau (budget/omsætning)
- Udtrækning af rapporter på kundeniveau (fakturering/omsætning)

Og så kommer der helt sikkert nogle småting som jeg har glemt, men dette er de "vigtigste" ting i det kommende budgetsystem jeg skal have integreret..

Så har du hørt, har erfaring eller bare har et godt tip om et system, så smid endelig en kommentar her nedenfor eller send mig en mail på martin@just-brand.dk
Glæder mig til at høre om jeres erfaringer / tip.

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Martin Larsen

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 14:32

Hej Martin

Jeg har arbejdet i snart 2 måneders tid med e-conomic regnskabssystem. Jeg har ikke arbejdet så meget med budgetdelen, da jeg normalt bare har lavet det i excel. Men jeg ved, at e-conomic kan trække rapporter ud på det du nævner - sælger, afdeling og sum.

Du kan prøve det gratis i 14 dage, og se om det er det, du søger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Hej Martin

Jeg tror muligvis, at jeg har noget software, der kunne dække dine behov. Det er rimelig simpelt at udvide og jeg kan tilkoble flere løsninger ind i softwaren, hvis det er interessant. Da jeg lavede det, fokuserede jeg meget på integrationen til andet software.

Hvis det lyder interessant, så prøv at sende mig en privat besked, så kan vi tales ved.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 14:36

Andreas:

Hej Martin

Jeg har arbejdet i snart 2 måneders tid med e-conomic regnskabssystem. Jeg har ikke arbejdet så meget med budgetdelen, da jeg normalt bare har lavet det i excel. Men jeg ved, at e-conomic kan trække rapporter ud på det du nævner - sælger, afdeling og sum.

Du kan prøve det gratis i 14 dage, og se om det er det, du søger.

Hej Andreas,

Det er ikke sådan et slags budget-system jeg søger, jeg skal have et stort samlet selvstændigt system som hver enkelt sælger har adgang til, hvor de fakturere, kan følge med i deres budget kontra omsætning m.v.

Ellers mange tak for hjælpen, men bare ikke helt det jeg søger. (mig der ikke har udtrykt mig godt nok)

God weekend

//Martin Larsen

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 14:38

sdk:

Hej Martin

Jeg tror muligvis, at jeg har noget software, der kunne dække dine behov. Det er rimelig simpelt at udvide og jeg kan tilkoble flere løsninger ind i softwaren, hvis det er interessant. Da jeg lavede det, fokuserede jeg meget på integrationen til andet software.

Hvis det lyder interessant, så prøv at sende mig en privat besked, så kan vi tales ved.

Har hermed sendt dig en privat besked... Glæder mig til at hører hvad du kan tilbyde m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)