Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I vurdere mit nye design?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer.

Nu har jeg knoklet på i nat for at shine Hollywood Pelse up.
Emballage er jo som bekendt med til at sælge en vare, og jeg har gået på det seneste følt at der var en smule for meget glimmer og banjo over sidens tidligere udseende.

Min tanker om det nye design er luksus, eksklusivitet og stil.

Selvom jeg er bevidst om at vi alle associerer forskelligt, så er jeg nu alligevel nysgerrig efter at høre om I synes jeg har ramt rigtigt, og høre hvad I ellers synes om designet.

Jeg ved godt at inkøbsposen er lidt gnidret, men den bliver rettet i morgen. Kl er snart 6 så jeg vil finde min seng nu.

På forhånd tak.

Dennis

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 08:08

Flot design...

Lige et par hurtige fra mig :)

1. Indkøbskurven er næsten utydelig (Bruger firefox) - Lav teksten hvid så man kan se den.

2. bunden har du vist skåret ud med en hvid baggrund... Der er en smule hvidt i kanterne.

3. Købssektionen på "varekortet" bladder sammen med resten af informationerne.. Den minder for meget om tekst eller information. Lav den mere traditionel og en anden farve måske?

Fortsat god dag :=)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:16

Kunne man ikke vise produkterne bedre frem?Smile

Preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes designet er okay og stilren Smile

titlen synes jeg dog godt du kan forbedres husk alle 64 tegn til 67 tegn på alle undersider jeg mener denne her <title>En verden i kunstig pels. Fri levering i hele Danmark</title>

skulle man ikke kunne klikke på billeder så de blev større , jeg kan kke få det rette indtryk af pelsene og da de er så dyrere burde produktbilleder være bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:40

fonten i slogan i banneret og banneret (logoet) er af ringe kvalitet i mine øjne!

ellers syntes jeg den er ok! 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:04

Tak for svarene :)

Simon. Indkøbskurven har en fejl, da den er utydelig. Den bliver brun når man foretager et køb, og derefter ændre den sig tilbage til hvid baggrund med sort/brun tekst. Men fejlen består i at den ikke ændrer sig tilbage. Og det skal jeg lige se på.

Preben. Man kan altid vise produkterne bedre frem og jeg optimerer konstant :)

Mikael. Når du er inde på et produktblad og vil se en pels, så er der her mulighed for at se dem i stor format. Synes du det skulle være muligt at forstørre allerede ude fra forsiden?

Er helt enig med sloganet omar. Skal jeg også have rettet.

Vh

Dennis

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:08

Hej Dennis

Fint gennemtænkt design :)

Dog syntes jeg der er for meget tv2 - BT over de pile kunne du ikke finde noget mere lækkert :)

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:10

Enig  med de ovennævnte tilbagemeldinger, men syntes derudover det er en flot side.

God vind

KH

Kim

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:14

Denras:

Tak for svarene :)

Mikael. Når du er inde på et produktblad og vil se en pels, så er der her mulighed for at se dem i stor format. Synes du det skulle være muligt at forstørre allerede ude fra forsiden?

Dennis

Det skal stå på billedet lige nedenunder i stedet for skjult , nede på et endnu mindre billedet , jeg så det først da du skrev ,det var der og begyndte at lede efter på siden , der har du allerede tabt kunden , kunden skal enkelt og let se man kan trykke på billedet og det bliver større

Jo , det er en fordel man kan klikke på alle billeder kan blive større også på forsiden.

Men kunne heller ikke finde det inde på produktsiden hvordan man gjorde billedet større først da du gjorde mig opmærksom på det fandtes der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:20

Sitet ser godt ud, men der bør ikke være fejl på forsiden. Se her:"Pelsene er et resultat er 20 års forskning som har nyder kæmpe popularitet i sit hjemland USA."
Dette er ikke korrekt dansk. Det er måske dette du mener: "Pelsene er et resultat er 20 års forskning, og nyder kæmpe popularitet i sit hjemland USA."

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)