250! :) |
300
Og så gider jeg ikke mere - hehe.
Var faktisk min mening at forære dig domænet Nicolai, men nu må du altså købe det selv når du sidder og overbyder mig
300 Og så gider jeg ikke mere - hehe. |
De 300,00 DKK er norteret, og så håber jeg da at dig og Nicolaj finder ud af det :-). Med venlig hilsen |
Ja jeg har kun interesse i mobil domænet og en 301 redirect Hvornår er domænet betalt frem til? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Det kan jeg faktisk ikke huske, og det står også under et forkert navn som jeg i sin tid fik det fra, må jeg lige undersøger... Vh. Casper |
Lad mig sige det sådan her: Det er i hvert fald betalt de næste 6måneder, og så må i blive glædeligt overrasket hvis der betalt ud over det :-). Dit bud på 350,00 er norteret. Med venlig hilsen |
jeg vil gerne byde 550 |
Jeg synes du skulle tage at lave en ny auktion hvor man kunne byde individuelt på domænerne:) Jeg vil gerne give en skilling for de to domæner ny-akasse.dk og skift-fagforening.dk til den der vinder. |
Hej Nis, Du kan bare byde på auktionen, og så efterfølgende sælge det fra som du ikke ønsker. Det er tydligvis mobil websitet folk er interesseret i :-). Med venlig hilsen |