Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en ung fyr på 20 år som længe har haft tanken om at starte min egen t-shirt kollektion,
og måske senere hen acc, som jeg selv har designet.

De acc jeg har designet minder meget om dem på www.stevieboi.com

Webshoppen har jeg.

men hvor kan man må trykket sine tshirts i en god kvalitet, og til en rimelig pris?
mærket skal ses som mit "eget"

Mvh Mark!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:40

Overvej om dette er de rette tider... Alle tøjmærker bløder pt, og piver voldsomt over salget!

Hvis du vil gå videre, så kontakt evt din lokale trykker, og få dem til at trykke evt prints på Fruit of the Loom eller American Appeal tshirts...

Fra Kbh
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:24

Hej...

Hvis du skal lave større bestilling af dit eget tøj og tryk osv. kender jeg en der har gode forbindelser til fabriker i østen.. Priserne vil være rigtig gode og svære at konkurre med...

servicekbh@hotmail.com

Mvh Uri

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:22

Hej Mark

Jeg har selv lidt erfaring med netop opstart af egen kollektion. Jeg starter en online shop (xwear.dk), hvor vi inden for overskuelig fremtid lancerer eget brand, men vores primære produkter bliver fra andre leverandører.

Hvis du vil lancerer din egen kollektion, så skal du først gøre dig nogle tanker om hvilke salgskanaler du vil gøre brug af, for du får meget svært ved at konkurrere med de etablerede brands, og det er noget nær umuligt at komme ind i de forskellige kæder.

Ligeledes kan det blive svært at skaffe forhandlere blandt webshops, da de køber fordelagtigt ind hos de store importører, og deres produktionspriser er meget lave i forhold til hvad dine ville være, hvis du skal købe tshirts i DK, og efterfølgende få tryk eller print på i en god kvalitet.

Hvis det er din plan selv at starte en webshop, så lav en aftale med en af de virksomheder i DK der kan trykke på tøj, og køb et ordentligt parti tshirts i østen.

Men er det noget du brænder for, skal du bare klø på.
Held og lykke med projektet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 12:00

Hej.

For snart 4 år siden startede jeg eget brand, og det køre bedere end aldrig før...Heldigt for mig.

For et lille halvt år siden købte vi vores eget trykkeri, og har nu lokaler i Holstebro.

Jeg kan sagtens hjælpe dig både med t-shirts i ordenlig kvalitet (uden nakke labels), og selve printet.

Det som vi også har gjort med vores trykkeri, er at vi har fjernet alle minimums bestillinger. HVis du tager op til dit lokale trykkeri tør jeg næste godt væde med at de kun vil arbejde med dig hvis du minimum skal ha 10-20 stk af hver design...

Vi kan og vil gerne trykke bare 1 til dig hvis det er.  Selvfølgelig er pr stk prisen dyrer når du kun køber 1 i forhold til 20. Men det er stadig billigere.

Gi mig et smæk på himynameismads@gmail.com

Mads O.

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:11

Altså hvis jeg f.eks. gerne vil se et eksempel først inden jeg trykker en masse, kan jeg så godt det? :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:26

himynameismads:

Vi kan og vil gerne trykke bare 1 til dig hvis det er.  Selvfølgelig er pr stk prisen dyrer når du kun køber 1 i forhold til 20. Men det er stadig billigere.

Så du kan trykke 1 tshirt billigere end et trykkeri kan trykke 20 stk? Eller hvordan skal det forstås?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 18:22

Nej, stykprisen bliver dyrere ved 1 styk fremfor 20 styks. Men prisen på 1 er selvfølgelig lavere end prisen på 20 :-) Sådan det skal forstås, går jeg ud fra :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:10

Simon:

Nej, stykprisen bliver dyrere ved 1 styk fremfor 20 styks. Men prisen på 1 er selvfølgelig lavere end prisen på 20 :-) Sådan det skal forstås, går jeg ud fra :-)

Indifferent Den forklaring gjorde bare forvirringen større...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:14

Fashion-Seller:

Overvej om dette er de rette tider... Alle tøjmærker bløder pt, og piver voldsomt over salget!

Ja så piver de da.. Vi startede en ny kunde op her 1/3 og de omsatte for 9000 kroner den første time de var live.. De må da se online marked og få solgt deres vare!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)