Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-Shirt til Ongoing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle på Amino,

Dette er vores første indlæg, selvom vi som så mange andre har læst med det sidste ½ år, og har tygget os igennem Martins fulde udgave af E-pusher som kun kan anbefales til alle og alle Jeres super indlæg, som vi har haft meget stor glæde af.

Vi er et nystartet firma der har målgruppen børn i alderen 5 år til 15 år, til at starte med, vi starter vores web shop op senest januar 2007.

Vi er i gang med at få produceret vores nye produkt ude i Østen, så vi er som små børn.

Når men frem til det vi søger efter:

Vi har over en tid forhandlet med en del kinesere om T-shirt med eget design, priserne er jo gode derude, men gang på gang laver de om på vores design ;o), så det vi vil høre om, er der nogle Aminoer der vil kigge på vores opgave?

Det drejer sig om T-shirt R-neck => 200g i str. Fra 8 år til XL, design på ryk og front (ca. 30x50 cm) samt et ærme (10 X 15 cm), vi har 3 design, hvor vi minimum skal bruge 100 stk. af hver. (flere str. Pr. design)

Men hvis der er nogle Aminoer der er i denne branche og vil give et bud (Amino bud ;o), kan I sende en PM, eller sende en e-mail på ongoing@ongoing.dk til Michael, så sender vi vores udkast så der er noget at lave tilbudet efter ;o)

Glæder os til at hører fra Jer.

Og indtil videre, 1000 tak for 1000 timers læsning

Hilsen
Michael Ongoing

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Skrevet kl. 14:36
Hej Martin,  (2m-profil)

Tak for din hendvendelse via e-mail, har sendt dig lidt info.

Til alle:

Jeg undskylder de kæmpe mega hop, ved ikke lige hvad der gjort forkert.

Jeg går lige en tur i øve tråden ;o) 

Michael
Ongoing

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Skrevet kl. 19:51
Hej Bent (T-shirtshop .dk )

Tak for din henvendelse på vores e-mail, glæder mig også til at hører nærmere fra dig.

Michael
Ongoing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)