Hej Jeg står og vil lave et community (som jeg efter lang tid stadig syntes ligner en holdbar idé)... har dog intet forstand på kodning m.m. :) Har allerede købt de domæner jeg skal bruge til det, og er igang med at lave en detaljeret plan over hvordan det hele skal fungere og hænge sammen? Mit spørgsmål til jer, hvis nogen af jer altså har arbejdet med den slags før er: Hvordan undgår jeg at, hvis jeg aflevere hele den her idé til en webudvikler, at de ikke lidt løber med hele ideen? Der skal på et fremtidigt tidspunkt tilføjes ting som mobil/kort betaling for diverse ydelser, er det noget jeg skal være momsregistreret for at kunne have på sitet, til den tid? - og ved nogen hvad den slags koster ? .. altså hvis folk betaler 10kr over en sms hvor meget kan jeg regne med at hive ind på kontoen osv? Nogen der har kendskab til webudviklere i eks. andre lande, idet jeg kunne forestille mig at det var en del billigere at få lavet? lidt spm indtil videre ^^ |
Dato: 01-11-2006 10:26:51
Forfatter:MiOOnMit spørgsmål til jer, hvis nogen af jer altså har arbejdet med den slags før er:Hvordan undgår jeg at, hvis jeg aflevere hele den her idé til en webudvikler, at de ikke lidt løber med hele ideen?
Jeg ville nok sørge for at lave en klausul/kontrakt, som sikrer at udvikleren ikke anvender idéen.
Det er svært at sikre idéen 100% efter det er søsat.
Mvh Ronni