Er der mon nogen kloge jura-hoveder derude, som kan fortælle mig om hvor vidt jeg må bruge mit domainenavn i markedsføring, men som en anden part har registreret gennem patentdirektoratet.
Har det ikke noget med hvornår varemærkeregistreringen blev foretaget? Jeg har jo haft domainet i 2 år nu. Man kan vel ikke varemærkeregistrere et domaine som er ejet af en anden part?
Jeg har været inde og søge på omtalte varemærke på dkpto hjemmeside og kan ikke finde noget..
Er der nogen der kan henvise til en advokat som er bekendt med dette felt?
Har det ikke noget med hvornår varemærkeregistreringen blev foretaget? Jeg har jo haft domainet i 2 år nu. Man kan vel ikke varemærkeregistrere et domaine som er ejet af en anden part?
Den sag har du vist mere eller mindre tabt, hvis du begynder på noget reklame på det domæne...
Nu tager en varemærkeregistrering vist nok 12 eller 24 mdr, så det er ik noget, der sker fra dag til dag...
Det i siger er at jeg ikke må bruge mit domaine i markedsførings-øjemed hvis der er en varemærkeregistrering på det? Skal varemærkeregistranten ikke kunne påvise at varemærket har været brugt/markedsført, eller kan man bare have en masse varemærkeregistreringer til at ligge i en skuffe og stadig have alle rettigheder?