Hej igen. Ja jeg er dybt klar over jeg spammer forummet, men jeg har altid været fuld af gode ideer, det er bare først nu jeg har fundet frem til amino - så .. det hele kommer lidt ud som en bombe. Ikke desto mindre vil jeg også forsøge med denne ide, at finde en partner/sponsor/investor. Lidt kort om ideen (uddybende materiale, info mv, kan selvf. vises til den rette): Ideen er baseret på noget alle har brug for indenfor en bestemt hobby. Den er samtidig IKKE lavet endnu, og er åbenlys simpel - så der er både et marked for den, og det er også et spørgsmål om at komme først. Ideen er - uden at sige for meget - at tage en genstand alle bruger til den hobby, og lave den smartere; Jeg har undersøgt markedet og ved det mangler - jeg har også lavet en del undersøgende arbejde, ved at kontakte omkring 30 mennesker fra forsk. verdensdele jeg kender indenfor denne hobby, og alle ville købe produktet, og dermed erstatte det produkt de havde i forvejen, da dette er et must. Samtidigt er produktet ikke et engangs køb, men noget man supplerer op med konstant. Udover det er ideen så simpel, at den ikke vil koste det store at producere - men den har samtidigt mulighed for at få et dominerende patent indenfor genren. Mhs til kapital - godt spørgsmål, det kommer an på hvordan man griber det an. I Danmark vil den indbringe en del - i USA, som er målet, vil den indbringe .. well.. store beløb, hvis man kan patentere og sætte sig på ideen. Hvis nogen er interesserede, så smid en note, en mail eller en PM. Jeg hører gerne fra alle der kan bidrage - men helst ikke fra folk der kun kan bidrage med ideerne, da jeg har rigeligt af dem i forvejen. Jeg har desværre mest brug for praktiske grise i øjeblikket - så som, investorer, eller folk der på anden måde kan hjælpe med at realisere ideen. |
jeg har læst flere af dine indslag og jeg syntes de lyder utrolige spændende
håber du vil ringe og uddybe hvad dine krav/forventninger er
hilsen jannik 30706008