Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor investering - hvem/hvor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Jeg har en ide som jeg har færdigudviklet, komplet med tekniske tegninger, data, osv - jeg ved markedet er der, og har pt. Lego der muligvis er interesserede - jeg er hundrede procent sikker på andre firmaer indenfor samme ..lad os kalde det område, også vil være ret interesserede i denne ide.

Mit problem er at jeg kan se jeg har et par valgmuligheder nu, og kan ikke helt overskue det;

1) Jeg fremlægger ideen blankt for eks. Lego - underskriver NDA, osv - og risikerer dermed i bedste fald at jeg får XX ud af det, og det er det.

2) Jeg finder en investor med en del penge, som er parat til at prototype/produktudvikle/markedsføre dette produkt, selvstændigt, men hvor finder jeg en sådan investor?

3) Jeg finder en partner evt. herinde fra, som har styr på den mere forretningsmæssige side af hele problematikken, og tager den derfra.

Jeg kan sagtens bruge google, og råd her fra, men når vi er oppe i de beløb der eventuelt kan være tale om her, vil jeg gerne bede om et par råd.

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis du mangler venturekapital, så syntes jeg du skal besøge vores hjemmeside.

www.vidensbanken.com

Vores arbejde består i, at fremskaffe venturekapital til iværksættere uden omkostninger for iværksætteren.

Med venlig hilsen

Christian Walther Jacobsen

Innovativ Direktør

cwj@vidensbanken.com

V
idensbanken.com A/S

Bredgade 23A

1260 København K

Telefon: 70 20 60 86

Telefax: 70 20 60 89

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)