Og det må sige, at være en stærk alliance, som kan slå på kvalitet!!!
Tja set lidt fra min stol og den er jo nok farvet - så er det meste kædekaffe ikke kvalitet.
Starbucks har et stærk brand og hvis de kommer på Burgerking kan det kun styrke deres brand værdi i form af kendskab jeg er mest ked af at de ikke kan fastholde deres oprindelige grundlag fra 70'erne.
For mig at se vil det være fint at Starbucks kom på Brugerking for der spiser jeg heller ikke :-)
Men det kan de nu være ligeglad med for de har masser af penge og jeg har kun bønner som næsten ingen kender :-)
Tja set lidt fra min stol og den er jo nok farvet - så er det meste kædekaffe ikke kvalitet.
Starbucks har et stærk brand og hvis de kommer på Burgerking kan det kun styrke deres brand værdi i form af kendskab jeg er mest ked af at de ikke kan fastholde deres oprindelige grundlag fra 70'erne.
Altså Starbucks koncept har det jo svært... Det beviser de mange cafe lukninger, og derfor er det vel et super alternativ at gå sammen med BK...
I DK er BK ik særlig store, men i mange andre lande har de jo rigtig mange restaurenter...
I DK må det siges at være ligegyldigt, med mindre de indgår aftale emd 7/11
Nu har Burger King haft vokseværk i Danmark de sidste par år, så tvivler på det vil være ligegyldigt.
Du har tit lyst til at slukke tørsten med kaffe mens du spiser en burger? Jeg har svært ved at se samarbejdet som en succes. Kaffe og burger passer slet ikke sammen.
Du har tit lyst til at slukke tørsten med kaffe mens du spiser en burger? Jeg har svært ved at se samarbejdet som en succes. Kaffe og burger passer slet ikke sammen.
Hvis du kigger på, hvor mange der f.eks render rundt med en kop kaffe fra McD i Hamburg eller London, så kan man vel nemt se en fordel...