Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starbucks og Burger King alliance.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Burger King og Starbucks har annonceret en ny samarbejds aftale, hvor starbucks kaffe skal sælges fra Burger King resturenterne.

Hvad er folks mening om en sådan stratgisk alliance? Vil de to brands blive forstærket, udvasket eller andet?

Bliver det konkurrence forvridende, eller hvad tænker i direkte når to så store virksomheder går sammen?

Tror i konceptet vil blive videreført til Danmark?

Arktikel kan læses her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Havde forventet den komme... McD har jo lavet deres eget kaffe koncept, så BK skulle lave et modtræk...

Og det må sige, at være en stærk alliance, som kan slå på kvalitet!!!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:07

Jeg havde nok mere forventet BK introducerede deres eget brand..

Det er godt nok vildt at kombinere to så store brands.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjaaa er synegierne ik større ved et samarbejde mellem disse to brands?

Mad og kaffe går hånd i hånd, og BK er jo bedre mad end f.eks McD... Så jeg kan da se meget tydelige fordele, som blot forstærker begge brands!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:15

I DK må det siges at være ligegyldigt, med mindre de indgår aftale emd 7/11

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:18

Fashion-Seller:

Og det må sige, at være en stærk alliance, som kan slå på kvalitet!!!

Tja set lidt fra min stol og den er jo nok farvet - så er det meste kædekaffe ikke kvalitet.

Starbucks har et stærk brand og hvis de kommer på Burgerking kan det kun styrke deres brand værdi i form af kendskab jeg er mest ked af at de ikke kan fastholde deres oprindelige grundlag fra 70'erne.

For mig at se vil det være fint at Starbucks kom på Brugerking for der spiser jeg heller ikke :-)

Men det kan de nu være ligeglad med for de har masser af penge og jeg har kun bønner som næsten ingen kender :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:01

Lagersalg123 - JEN:

Nu har Burger King haft vokseværk i Danmark de sidste par år, så tvivler på det vil være ligegyldigt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24

Kaffe & Co:

Tja set lidt fra min stol og den er jo nok farvet - så er det meste kædekaffe ikke kvalitet.

Starbucks har et stærk brand og hvis de kommer på Burgerking kan det kun styrke deres brand værdi i form af kendskab jeg er mest ked af at de ikke kan fastholde deres oprindelige grundlag fra 70'erne.

Altså Starbucks koncept har det jo svært... Det beviser de mange cafe lukninger, og derfor er det vel et super alternativ at gå sammen med BK...

I DK er BK ik særlig store, men i mange andre lande har de jo rigtig mange restaurenter...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:29

Swon:

Lagersalg123 - JEN:

Nu har Burger King haft vokseværk i Danmark de sidste par år, så tvivler på det vil være ligegyldigt.

Du har tit lyst til at slukke tørsten med kaffe mens du spiser en burger? Jeg har svært ved at se samarbejdet som en succes. Kaffe og burger passer slet ikke sammen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:42

Martin:

Du har tit lyst til at slukke tørsten med kaffe mens du spiser en burger? Jeg har svært ved at se samarbejdet som en succes. Kaffe og burger passer slet ikke sammen.

Hvis du kigger på, hvor mange der f.eks render rundt med en kop kaffe fra McD i Hamburg eller London, så kan man vel nemt se en fordel...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)