Til Thomas ;
I sådan en situation vil det da være relevant mht. kontakter at jeg selv har arbejdet i kæden i 6 år, altså jeg kender jo folk længere nede af "rangstigen", har ikke valgt at kontakte nogen endnu dog.
Jeg har 3 varianter, hvor af 2 stadig er under udvikling på laboratoriet, har en klar ide om hvordan de kommer til at smage, men er jo ikke til at vurderer endnu om det vil lykkes, smagen har jeg fundet frem til ved debat med folk fra målgruppen, og der findes ikke noget tilsvarende - smagsmæssigt.
Den sidste variant er en standard drink, som der allerede er 2 store udbydere på markedet med samme smag ved, her vil vi differentiere os ved prisen, vi ser det bare som en nødvendighed at have den med da den på en måde er platformen for brandet.
Jeg har på ingen måde intentioner om at gå hen og blive en leder på markedet, men da jeg efter research har fundet flere prognoser som spår en stor fremgang i markedet, vil en markedsandel på 2-4% også sagtens kunne skabe overskud. Jeg er dog i tvivl om hvorvidt de store kæder vil være interesserede i at tage en lille spiller ind, personligt ved jeg bare at jeg hellere ville købe mit produkt end hvad der ellers er på markedet.