Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt og billigt tilbud på min nye hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg sidder pt. med en kammerat(han er programmøren jeg er bare ide amnden) og sidder og modificere Wordpress til at kunne oprette annoncelignende indlæg. Det kan godt lade sig gøre, men bare tidsforbruget med at lave funktionen, opsætningen osv det tager sin tid.. han har vel brugt 10 timer på det indtil videre og vi er slet ikke færdigere.. bare forstil du skal have lavet en hel side og design med CMS funktioner.. det er urealistisk.

okay det var jeg ikke klar over, er som sagt ikke særlig kendt på hjemmeside området :)

Men der må vel være nogle kreative aminoer, som har nogle alternativer, er som sagt meget åben overfor andre forslag :)

vh

Mark

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:59

M. Andersen:

tak  brian for et svar jeg kan bruge til noget.

Lad mig lige gøre det klart, at jeg selvfølgelig ikke forventer en side som www.ungarbejder.dk, skrev blot jeg var blevet inspireret af den :)

Men du kræver stadigvæk meget for 3500 kroner.. hvis man siger at han køre minimal løn det er vel 100kroner så har du 35 timers arbejde.. 1 uge og han smækker en efter min mening en ret omfattende side op inkl design....

Hvis han kan gøre det i bare fornuftigt kvalitet så vil jeg meget gerne have hans mail adresse. For så har jeg de første 10 mellemstore projekter som kunne koste mig 50.000 - 100.000 at få lavet, og jeg kan slippe med 3-5000 :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:02

M. Andersen:
som har nogle alternativer, er som sagt meget åben overfor andre forslag :)

En skovl er en skovl dette skal du acceptere :) når dette er sagt vil jeg foreslå dig at enten sætte dine forventninger efter de penge du har eller finde investorer som kan løfte tingene på et anden plan.

At tro du finder MR swing king her på Amino er nok lidt en drøm, så vågn du op og forhold dig til den virkelige verden :)

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:08

M. Andersen:

Bautik:

Jeg sidder pt. med en kammerat(han er programmøren jeg er bare ide amnden) og sidder og modificere Wordpress til at kunne oprette annoncelignende indlæg. Det kan godt lade sig gøre, men bare tidsforbruget med at lave funktionen, opsætningen osv det tager sin tid.. han har vel brugt 10 timer på det indtil videre og vi er slet ikke færdigere.. bare forstil du skal have lavet en hel side og design med CMS funktioner.. det er urealistisk.

okay det var jeg ikke klar over, er som sagt ikke særlig kendt på hjemmeside området :)

Men der må vel være nogle kreative aminoer, som har nogle alternativer, er som sagt meget åben overfor andre forslag :)

vh

Mark

Altså jeg vil kunne anbefale at bruge et Opensource system også få udviklet et Plugin til med de funktioner eller rettet til.. Du slipper for at få udviklingstimer i CMS systemet  basis funktioner men fokuserer programmeringstimerne i de specielle funktioner du skal have lavet.

Wordpress, Joomla & Drupal kan være nogne af de systemer.. Dog ved jeg der er mange programmøre på Wordpress & Drupal, og min viden til joomla er lidt mere begrænset.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

DesignYOU:

M. Andersen:
som har nogle alternativer, er som sagt meget åben overfor andre forslag :)

En skovl er en skovl dette skal du acceptere :) når dette er sagt vil jeg foreslå dig at enten sætte dine forventninger efter de penge du har eller finde investorer som kan løfte tingene på et anden plan.

At tro du finder MR swing king her på Amino er nok lidt en drøm, så vågn du op og forhold dig til den virkelige verden :)

/allan

Tak mr. comedy

Jeg ved virkelig ikke, hvad det er for nogle konklusioner du drager.

Hvorfor tror du jeg søgte hjælp herinde? Hvis jeg synes at tilbudet på 3500 var holdbart, havde jeg ikke skrevet dette indlæg..

søger et tilbud på en hjemmeside

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:38

Hej M. Andersen

Meget interessant hjemmeside du gerne vil lave.

Som de andre siger, så er dit budget, taget hvad du gerne vil have, noget urealistisk.
Jeg vil dog gerne tage en snak med dig om hvordan det så kan gøres, og derefter give dig et tilbud herpå. (m. Amino rabat selvfølgelig :))

Send mig bare en e-mail el. ring på 22 57 51 75, så kan vi tage den derfra hvis du har lyst.! Jeg har muligvis nogle idéer til hvordan vi kan sætte noget op, holde det nemt, og sikkert kunne holde os indenfor budgettet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:40

i-Share:
Som de andre siger, så er dit budget, taget hvad du gerne vil have, noget urealistisk.

i-Share:
holde det nemt, og sikkert kunne holde os indenfor budgettet.

No offense, men modsiger du ikke dig selv lidt? :P

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:13

M. Andersen:
Tak mr. comedy

Kik nu lidt på det med farver ... :)

M. Andersen:

Jeg konkludere du lang hen i tråden er overbevist om dette her kan laves for 3500 kr på trods af flere fortæller dig noget andet.

M. Andersen:
Hvorfor tror du jeg søgte hjælp herinde?

Så skulle du lytte til alle de fine råd der er kommet :)

Held og lykke.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

DesignYOU:

M. Andersen:
Tak mr. comedy

Kik nu lidt på det med farver ... :)

M. Andersen:

Jeg konkludere du lang hen i tråden er overbevist om dette her kan laves for 3500 kr på trods af flere fortæller dig noget andet.

M. Andersen:
Hvorfor tror du jeg søgte hjælp herinde?

Så skulle du lytte til alle de fine råd der er kommet :)

Held og lykke.

/allan

Hvor har du den konklusion fra? jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg kunne få, en hjemmeside som ungarbejder.dk for 3500.

jeg lytter til de fine råd, men de er svære at finde mellem alt det bullshit, som op til flere aminoer åbenbart synes er nødvendig..

share jeg ringer lige om et par min.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:33

M. Andersen:
Hvor har du den konklusion fra? jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg kunne få, en hjemmeside som ungarbejder.dk for 3500.

Læs du din start tråd igen, den er ikke spørgende men nok mere krævende:

M. Andersen:

Siden skal være en oplysningsside til unge som skal bruge denne ydelse.

På siden skal de kunne sammenligne priser på ydelsen i deres nærområde.

Det skal derfor samtidig fungere som en annonceside for virksomhederne, som udbyder denne ydelse.

Virksomhederne skal kunne op rette en annonce i deres område f.eks.  Østjylland --> Århus,  hvor de så skal skrive mindsteprisen på deres ydelse, samt andre informationer om f.eks. deres spidskompetencer.

Det er meget vigtig at de ikke skal oprette en bruger, for at kunne oprette en annonce, det skal være så let og simpelt så mulig. Jeg skal kunne godkende annoncen før de kommer op på siden.

Jeg er blevet meget inspireret af www.ungarbejde.dk

Og vil gerne have en kortfunktion i samme stil, noget som gøre siden speciel og flot! (er selvfølgelig åben overfor andre alternativer) 

altså region --› by--› annoncer

Der skal også være et “opret annonce” skilt og en funktion som viser “danmarks billigste ydelse” på forsiden

Siden skal være lidt at redigere/holde, da jeg ny på hjemmesideområdet.

Prøv at skift skal ud med kan og omformuler det hele så får du helt andre svare det er jeg ret sikker på.

og som du så også selv slå fast her

M. Andersen:

Så igen jeg ønsker dig held og lykke om du vil tro eller ej :)

/allan

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)