Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mit site endnu ikke indekseret på MSN??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Min side www.biobim.dk er for en lille måneds tid siden blevet indekseret af både Google og Yahoo (iøvrigt efter jeg havde smidt et link til den her på Amino), men endnu ikke af MSN/BING. Hvordan kan det være?

Mvh

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

umiddelbart kan jeg se at de går meget op alder på hjemmesiden

går mere op i teksten på hjemmesiden titlen

går mindre op i links end google gør

blogs synes jeg kunne se de ligger dårligere placeret på msn, så ændringer tit opdaterer sider er mindre væsentligt på msn

så vente lidt så sker der noget

jeg går ikke så meget op i msn da google er mest besøgt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 13:17

Okay - tak.

Er der i øvrigt nogen der har en opgørelse over den procentmæssige fordeling af hvor meget de mest populære søgemaskiner bliver brugt?   

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:52

Der findes ingen præcis statik over hvem der er mest besøgt da ingen er tilmeldt en service der giver et præcist billedet , det eneste der findes er alexa.com rank , med der er stor usikkerhed om præcist antal , med google ligger nummer 1 og sikker 2 plads er msn tjenester live.com mv. og en sikker 3 plads i søge tjenesterne er yahoo.com , på denne liste og dette er også normalt med alle andre normale hjemmesider , Da det er så store tal er der lidt større statistik  sandsynlighed at disse tal passer end en hjemmeside med alexa.com rank 1000 i Danmark hvor enkel bruger kan bestemme om den ligger nummer 1 , inden i sin i branche i dette indekse vis der er lav konkurrence , da de skal have downloadet alexa.com bar til sin computer

http://www.alexa.com/topsites/countries/DK

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:04

Vitality Source:

Okay - tak.

Er der i øvrigt nogen der har en opgørelse over den procentmæssige fordeling af hvor meget de mest populære søgemaskiner bliver brugt?   

Søren Sprogø fra afdeling18.dk står bag den bedste opgørelse af danske markedsandele for søgemaskiner.

For dem, der ikke har lyst til at klikke ind på linket, kan jeg kort opsummere: Google sidder på det hele. Knap 96% markedsandel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:15

Det der skinner mest i øjnene er vel at jubii stadig har 1,4% af de danske søgninger Huh?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 18:35

Nicolaj:

Det der skinner mest i øjnene er vel at jubii stadig har 1,4% af de danske søgninger Huh?

Jeg tror, Jubii bruger Google som søgemaskine nu, så 1,4 procent ryger også til Google Big Smile

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)