Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i tvivl omkring mit website!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop lavet min hjemmeside færdig, og den er nu oppe og køre! Den har fået ret mange klik på google - og også nogle henvendelser.

Men jeg er i tvivl om teksterne virker forvirrende - altså om man kan finde rundt på siden, da vi tilbyder flere forskellige ydelser.

Hvad mener i?

Google-brugerne lander på www.aconcept.dk/doedsboer og www.aconcept.dk/flytninger

Jeg er klar over, at den designmæssigt måske ikke er noget at prale af:-) Det er mere et spørgsmål om den virker forvirrende?! Om der er for meget tekst etc.

Jeg ville blive super glad for noget skarp kritik - så den måske kan rettes til!

Bare kom an!

Hilsen Mia

Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 22:25
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 22:30

På siden med "Flytning og opbevaring" viser min Firefox teksten med fonten "Lucida Unicode" i en ikke særlig stor størrelse, og jeg syntes ikke det er særlig læsevenligt. Jeg syntes egentlig ikke at jeg har dårlige øjne, men måtte anstrenge mig for at læse teksten der.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:36

Jeg tænker: Hold da helt op med tekst og information!!!

Efter at have klikket på et par menuer både i toppen og siden, opgav jeg faktisk uden at læse mere igennem. Det skræmmer mig virkelig... Surprise Alt for meget tekst at skulle begive sig ud i.

Er der nogen måde du kan korte ned i alle dine menuer i top og side eller samle det lidt, så det bliver mindre info på samme sted? Måske lægge noget af det ned som en pdf fil man kan downloade?

Mere enkelthed...

:-) Dorthe

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:39

Teksten er overhovedet ikke læse venlig.

Prøv at gøre det større, forkorte teksterne og forsøg men en anden font.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 22:44

Hej

Tak for jeres svar indtil videre.

Ja - jeg må jo nok indrømme, at teksterne til hjemmesiden er lagt rimelig hurtigt ind, og det er faktisk ét af de problemer som jeg selv har spottet efterfølgende. Der er helt klart for meget tekst. Jeg kan godt se, at det klare budskab går tabt i mængden..

Vedr. Lucinda font - så har du nok ret! Det havde jeg ikke lige tænkt over.. Er der en font du kan anbefale? Jeg havde overvejet frutiger, men kom fra det igen, da den anden font bare var tilgængelig med det samme.

Andre observationer vedr. siden?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:44

små inddelinger på siden med overskrift til ny afsnit i teksten så man får et bedre overblik over teksten på hver siden

udnyt også titlen at der kan være op 67 tegn jeg mener denne her <title>Aconcept</title> huske unikke titler til hver underside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 23:01

Ok... Tak for jeres svar. de var SÅ brugbare! Jeg er allerede i gang med at ændre tekst mm., så jeg ved ikke lige hvor meget evt. nyankomne i tråden får ud af at kommentere siden pt.

Men - endnu engang - tak for feedback!

Mvh Mia

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:15

Prøv med Arial

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)