Jeg er klar over, at den designmæssigt måske ikke er noget at prale af:-) Det er mere et spørgsmål om den virker forvirrende?! Om der er for meget tekst etc.
Jeg ville blive super glad for noget skarp kritik - så den måske kan rettes til!
På siden med "Flytning og opbevaring" viser min Firefox teksten med fonten "Lucida Unicode" i en ikke særlig stor størrelse, og jeg syntes ikke det er særlig læsevenligt. Jeg syntes egentlig ikke at jeg har dårlige øjne, men måtte anstrenge mig for at læse teksten der.
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Jeg tænker: Hold da helt op med tekst og information!!!
Efter at have klikket på et par menuer både i toppen og siden, opgav jeg faktisk uden at læse mere igennem. Det skræmmer mig virkelig... Alt for meget tekst at skulle begive sig ud i.
Er der nogen måde du kan korte ned i alle dine menuer i top og side eller samle det lidt, så det bliver mindre info på samme sted? Måske lægge noget af det ned som en pdf fil man kan downloade?
Ja - jeg må jo nok indrømme, at teksterne til hjemmesiden er lagt rimelig hurtigt ind, og det er faktisk ét af de problemer som jeg selv har spottet efterfølgende. Der er helt klart for meget tekst. Jeg kan godt se, at det klare budskab går tabt i mængden..
Vedr. Lucinda font - så har du nok ret! Det havde jeg ikke lige tænkt over.. Er der en font du kan anbefale? Jeg havde overvejet frutiger, men kom fra det igen, da den anden font bare var tilgængelig med det samme.
Ok... Tak for jeres svar. de var SÅ brugbare! Jeg er allerede i gang med at ændre tekst mm., så jeg ved ikke lige hvor meget evt. nyankomne i tråden får ud af at kommentere siden pt.