Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affaldssækken du næsten ikke kan ødelægge

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er behovet / efterspørgelsen / markedet der for store stærke klare sække ?

Alle kender problemet med sorte sække der flækker, revner eller der gå hul på, og efterlader spor af  møg og støv hele vejen fra punkt A til punkt B.

Men er folk villige til at betale det mere for en sæk som kan klare stort set alt lige fra skarpt, spidst eller bare tungt som en i pokker?

Vi snakker om en sæk som stort set kan klare alt det du udsætter den for.

jeg har en god ide om at markedet er der, men har jeg ret i det?

Sækken henvender sig primært til håndværkere, gør-det-selv manden eller til folk der har et behov for, at det de har i sækken bliver i sækken!

Ser frem til at høre Jeres mening.

Mvh.

Grann

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:42

Ja markedet er der, så det er alene et spørgsmål om pris tror jeg.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:46

jeg giver gerne et par kroner ekstra for en sæk der er gennemsigtig og kan fyldes med alt muligt uden den går i stykker. er så træt af de der billige sække man kan købe i silvan mm. men ved der findes nogle af en bedre kvlitet har da selv haft et par ruller, hvor de er fra ved jeg ikke.

Vh. Håndværkeren

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:49

Kristian:
jeg giver gerne et par kroner ekstra for en

Yep deri er udfordringen - for sække fås jo fra 6,00 i Netto til langt højere priser. Så hvad ville du betale for en rulle med 10 sækker tror du?

Kan være det kan hjælpe trådstarter lidt i den rigtige retning.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:25

Hvis jeg var håndværker ville jeg gerne give et XX antal beløb mere for nogen ordentlige sække.

Så jeg ikke skulle bruge min tid på at gå og samle det hele op, når sækken går i stykker. Det koster tid og tid koster penge Yes

Dit projekt lyder spændende, men igen som lagersalg skriver, handler det også om prisen.

Held & lykke!

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:30

Den findes allerede, så du er for sent ude :(

Handel med varepartier via Trademen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:46

Der findes en 4 lags sæk ja, men den klarer altså ikke alt, specielt ikke skarpe genstande.

Jeg ville nok betale lidt mere for en kraftigere kvalitet ja, men alt komme jo an på prisen.

Betaler i dag 16,- for en rulle med 10 stk. af en kraftigere kvalitet med snorluk i toppen, og ville da gerne betale noget mere for poser der er mere holdbare.

Gav omkring 20,- for en rulle hos Wurth tidligere, og deres poser var altså rigtige gode, de kunne strækkes en hel del uden at slå revner, hvilket de billige har en tendens til fra trælasten.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:41

Koludabyg:
Gav omkring 20,- for en rulle hos Wurth tidligere, og deres poser var altså rigtige gode

Så er opskriften jo givet og så er det bare om de kan fremstilles til 4,00 per 10 stk. så er forretningen i gang.

Ud og køb de poser og kopier, så er man i gang,

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:27

Hej KC

Ved godt de findes, men synes bare ikke det er nået man falder over i diverse byggemarkeder.

Også begyndte jeg bare at tænke, er det fordi folk er godt tilfredse med den sorte affalds sæk (pris / kvalitet). 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:39

Umiddelbart er det nok fordi de fleste almindelige forbruger ikke vil betalte det mere for poserne.

Men ved også at flere trælaster faktisk ikke ved hvor de kan købes disse kraftigere plastposer, da det ikke er noget deres faste leverandører har i deres udvalg.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)