Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skin-care fremstilling i Kina!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Det kunne være helt perfekt, hvis jeg kunne få det produceret i EU til super gode priser.

Lagersalg123: Har du en e-mail, som jeg kan skrive til?

Tak for de gode svar og råd!

Ja hvis du sender mig en PB, så kan du få mail og tlf.nr.

Jeg kan få produceret alt der overholder de strengeste krav til opfyldelse af svanemærkning og blomsten, samt produkter der ikke indeholder parabener og andre uønskede stoffer samt naturligvis er med duftstoffer (parfume) fra europas førende leverandører som overholder kravene til at parfumerne ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer.

Køb ren argan olie her

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 02:13

Hej Grand,

Inden jeg bruger for meget tid paa dette, vil jeg gerne vide om det endnu har interesse at modtage produkter fra Kina?

Til alle de Kinaforskraekkede mennesker, kan jeg fortaelle at Kina kan lave og ogsaa laver produkter i hoejere kvalitet end produkter der laves i EU. Selvfoelgelig laves der ogsaa rigtigt mange skodprodukter i Kina, samt der ekspoerteres meget skrammel til EU, men det haenger som alt andet, sammen med pris. Du faar hvad du betaler for!

Kina har store forcer:
En meget lav timeloen, der goer det muligt at faa fremstillet smaa kvantum af varer til omtrent samme pris som store kvantum.
Kina er et enormt land, hvor langt de fleste raavarer kan udvindes/fremstilles, Da raavarerne ikke skal importeres fra et andet land, holdes priserne nede.
Kina er centrum for mange landes oekonomiske interesser og derfor findes der et stort opbud af konsulentvirksomheder, der kan finde de bedste leverandoerer til dig, samt foelge dit produkt og dermed soerge for at kvaliteten er i orden. (Pas paa! Dette fag har mindst ligesaa mange svindlere som andre fag)

Kina har naturligvis ogsaa nogle ulemper, hvor fragtdistancen, med dertilhoerende lang leveringstid som foelge, kan naevnes som den vaerste.

Det er naturligvist ikke optimalt at faa produceret varer i et andet land, end hvor varerne skal saelges, men grundet kundekrav kan det ofte vaere noedvendigt. Jeg vil dog gerne opfordre til, (for jeres egen skyld) at faa saa meget som muligt produceret i DK, for at holde hjemmemarkedet igang, skabe flere arbejdspladser og formindske forureningen. Selv om det er billigere at faa produceret i Oesten, er forureningen under fremstilling af produktet vaesentligt hoejere.

Mvh.
Kasper

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:36

Kasper Hansen:
Til alle de Kinaforskraekkede mennesker, kan jeg fortaelle at Kina kan lave og ogsaa laver produkter i hoejere kvalitet end produkter der laves i EU

Hej Kasper

Jeg synes lige jeg vil give et indspark til dit indlæg, da jeg er en af dem der fraråder kosmetisk produktion fra Kina. Jeg har på ingen måde Kina skræk, da jeg handler en del med Kina f.s.a. andre produktkategorier, men lige på denne type produkter, der kan det ikke tilrådes.

Det er faktisk ikke helt korrekt når du skriver at Kina selv kan være ophav til de fleste ingredienser. Derudover kan de ikke levere den samme kvalitet som f.eks. BASF og andre lignende virksomheder i Europa. Der er rigtigt mange kvalitetsingredienser der er patenteret, så det skal importeres til Kina fra USA eller Europa for at indgå i produktionen.

Derudover er Europa førende indenfor forskning af parfumer. De færreste er klar over, at grunden til at mange utilsigtet får parfumeallergi, faktisk skyldes at de kommer i kontakt med urene parfumer, Kina kan ikke levere samme kvalitet som Europa på det område.

Når man skal have fremstillet kosmetiske produkter så er der ekstremt mange faktorer at tage højde for og faktorererne i en opstartsfase er ikke statiske, og derved forringer det en succesmulighed med prouktion i Kina væsentligt.

Som du nævner er der øgede omkostninger til fragten at tage højde for, men der er også de øgede omkostninger med kontrol og følgerne af en fejlleverance er langt mere katastrofale med leverancer fra Kina end de er for leverancer for Europa. alene på grund af transporttiden.

Men en af de vigtigste ting er forbrugertilliden, jeg tror ikke på vestlige forbrugere er klar til kosmetiske produkter "Made in China" endnu. Og da de der markedsfører de kosmetiske produkter også er dem der er ansvarlige overfor forbrugerne, så kan det ved en fejl i produktionen have katastrofale følger, og jeg ved godt hvor jeg helst ville føre en sag mod en producent, og det er ikke i Kina.

Dette indlæg skal ikke tolkes derhen, at jeg forsøger at få et samarbejde med Grande ved at skrive som jeg gør, for jeg bliver hverken federe, tyndere eller rigere eller fattigere af et samarbejde, der vil i en periode på 3-6 måneder være status quo på sådan et projekt og der findes aldrig nogen garantier for profit. Jeg vil selvfølgelig gerne have et samarbejde med folk der vil have deres egne brands, men det er ikke altid så ligetil som man regner med, med mindre det er simple ting som læbepomader eller andre ting man kan fremstille i "kælderen".

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)