Ja hvis du sender mig en PB, så kan du få mail og tlf.nr. Jeg kan få produceret alt der overholder de strengeste krav til opfyldelse af svanemærkning og blomsten, samt produkter der ikke indeholder parabener og andre uønskede stoffer samt naturligvis er med duftstoffer (parfume) fra europas førende leverandører som overholder kravene til at parfumerne ikke indeholder de 26 mest allergene duftstoffer. |
Hej Grand,
Inden jeg bruger for meget tid paa dette, vil jeg gerne vide om det endnu har interesse at modtage produkter fra Kina?
Til alle de Kinaforskraekkede mennesker, kan jeg fortaelle at Kina kan lave og ogsaa laver produkter i hoejere kvalitet end produkter der laves i EU. Selvfoelgelig laves der ogsaa rigtigt mange skodprodukter i Kina, samt der ekspoerteres meget skrammel til EU, men det haenger som alt andet, sammen med pris. Du faar hvad du betaler for!
Kina har store forcer:
En meget lav timeloen, der goer det muligt at faa fremstillet smaa kvantum af varer til omtrent samme pris som store kvantum.
Kina er et enormt land, hvor langt de fleste raavarer kan udvindes/fremstilles, Da raavarerne ikke skal importeres fra et andet land, holdes priserne nede.
Kina er centrum for mange landes oekonomiske interesser og derfor findes der et stort opbud af konsulentvirksomheder, der kan finde de bedste leverandoerer til dig, samt foelge dit produkt og dermed soerge for at kvaliteten er i orden. (Pas paa! Dette fag har mindst ligesaa mange svindlere som andre fag)
Kina har naturligvis ogsaa nogle ulemper, hvor fragtdistancen, med dertilhoerende lang leveringstid som foelge, kan naevnes som den vaerste.
Det er naturligvist ikke optimalt at faa produceret varer i et andet land, end hvor varerne skal saelges, men grundet kundekrav kan det ofte vaere noedvendigt. Jeg vil dog gerne opfordre til, (for jeres egen skyld) at faa saa meget som muligt produceret i DK, for at holde hjemmemarkedet igang, skabe flere arbejdspladser og formindske forureningen. Selv om det er billigere at faa produceret i Oesten, er forureningen under fremstilling af produktet vaesentligt hoejere.
Mvh.
Kasper