Hvis du kan aftage større mængder, så kan du evt kontakte nogle af de store grossister... Der ligger en ved Vejle, men kan ik lige huske navnet. Men de stiller betingelser!
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra Cosmos Co og Cossy
Jeg har kørt frugt som selvstændig vognmand før og fandt hurtigt udaf hvorfor mange valgte deres frugt fra igen hos virksomhederne og det vil jeg prøve at udnytte..
Det er jo mig som vognmand der får face to face kontakten og så får man jo alt både godt og dårligt smidt i hovedet :-) Jeg ved derfor jeg kan trække en del kunder fra tidligere firma over og give kunderne det ekstra de efterspørg
Jeg har kørt frugt som selvstændig vognmand før og fandt hurtigt udaf hvorfor mange valgte deres frugt fra igen hos virksomhederne og det vil jeg prøve at udnytte..
Det er jo mig som vognmand der får face to face kontakten og så får man jo alt både godt og dårligt smidt i hovedet :-) Jeg ved derfor jeg kan trække en del kunder fra tidligere firma over og give kunderne det ekstra de efterspørg
Mikkel
Hej Mikkel, fra at have fragtet frugten til at kunne håndtere den er der lang vej. Men hvis du mener at have nogle indgangsvinkler hos potientelle kunder vil jeg helt klart anbefale dig:
1. Indgå samarbejde med et firma, der i forvejen har konceptet 2. Henvende dig til en grossist, der kunne være interesseret i konceptet.
Da du ikke har erfaring i varerne vil det sidste kræve en hel del arbejde fra grossistens side til at starte med. Det er nemlig utroligt vigtigt at det er de rigtige varer, der indkøbes og det kræver en del viden/erfaring.