Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores side SEO optimeret godt nok? Eller er det krisen der kradser? Hjælp!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Mikkelsen:

Hej Michael

Skal selv igang med at lave en side med forhandling af baby-ting. Og jeg er også lidt "nybegynder". Kunne derfor godt tænke mig at vide, hvilke firmaer du har brugt, så jeg kan undgå disse.

MVh

Asbjrn

Med lidt hurtig research ligner det en webshop fra: ivaldi.dk. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:21

Hej igen Mads.

Jeg har nu ændret "Dit Projekt" til "Råd & Vejledning" og syntes også det ser meget bedre ud :-D Mange tak!

Nu er jeg ret ny :-D Så hvad mener du med at de link du skrev er duplicate content. Ved godt det betyder kopi på siden, men hvad mere præcist mener du??

Firmaet retter uden www. skal redirecte til med www. :-D

Mange tak for din hjælp :-D

Venlig hilsen

Michael Haahr

www.maler-maling.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:09

Thomas Rosenstand:

Hej Michael

Mange af problemstillingerne er nævnt allerede - men for at du ikke skal koncentrere dig om ligegyldigheder som f.eks. meta keywords, får du her input i ren punktform:

• PDF - væk med dem og ind på siderne med indholdet i stedet. Det er mindst 5-6 år siden, den slags "holdt i byretten". 10 slag med piske til webbureauet.
  • Dine title tags er forkert opbygget - dit firmanavn skal ind til sidst, hvis det overhovedet skal med. 5 slag til webbureauet.
  • Der er scripts en mas i din kildekode, der burde ligge i en ekstern fil for at spare loadtid. 3 slag til webbureauet.
  • Linket til din forside er forkert udført - spredning af linkværdig. 10 slag til webbureauet.
  • Din indkøbskurv er vanskelig at finde, når man har puttet noget i kurven.