Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores side SEO optimeret godt nok? Eller er det krisen der kradser? Hjælp!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amigos.

Vi har for nogle måneder siden fået udarbejdet og designet, et helt nyt design og brugerflade på vores "gamle" webshop, og blev lovet en omsætningsfremgang, på mindst 10% og mellem linjerne, MEGET bedre endnu!

Vi har brugt mange penge (syntes vi) og tid på det nye design, og skiftede samtidigt udbyder og hosting. Vi fik lavet 301 redireckts osv. men vi tabte fuldstændigt vores side 4 plads på google.

Med det nye design, omsætter vi kun for ca. 70% af hvad vi gjorde på den "gamle" side, som var grim og ikke særlig brugervenlig. Og dét sikkert kun via Adwords. Så vi forstår jo slet ikke noget.

Vi ligger nu ca. på side 15 på google, så det er jo ikke så godt.

Vi har endnu ikke ret mange inlinks, men arbejder på sagen, hver dag. Men syntes det går ret langsomt.

Håber nogen kan kigge på siden www.maler-maling.dk og evt. give nogle bud på hvad der er galt, siden så mange besøgende klikker væk igen. Priserne fejler ikke noget i forhold til konkurrenterne!

Venlig hilsen

Michael

www.maler-maling.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 00:08

hey
Først efter min bedste viden, tager det altid noget tid at komme med igen efter en omlægning.
men der er en del i selv kan gøre for at det går hurtigere.

(nogen ret mig hvis jeg er forkert på den)
Link er alt, så som du selv skriver skal i ha nogle kvalitets links.
Omtale og artikler(blogs og andet) er også en måde at få lavet lidt link back og derved noget trafik...

AdWords om ikke andet til i komme tilbage til den plasering i gerne vil ligge på.

en sidste ting. i kunne kigge på jeres gamle side, havde i der en masse blik fangs vare fra jeres shop  ?
min pointe her ville være hvis folk kommer til jeres side men aldrig klikker ind i shoppen, så lad shoppen komme til dem. frem på forsiden med flere smagsprøver. det handler om at få de dovne folk til at klikke ind og blive solgt på jeres vare... :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:13

Uden at jeg er ekspert, - men så er jeg næsten klar over, at de fleste at seo-eksperterne vil sige at jeg har en hel masse seo-arbejde foran jer... Uden at være gået i dybden med jeres side, - så kan jeg som lykkelig amatør sige at jeg side lade meget tilbage at ønske på den front,- for i er slet ikke optimeret..

En god start, må være unikke sidetitler på alle jeres sider.... I har ikke ret mange - og dem der er går under "grupperne"... Klikker jeg på produkter, - så hedder alle side-titler på undersider "produkter".. Og man kan vel sige, - at hvert enkelt af jeres produkter skal have sin egen unikke side og titel for at have en chance hos google,.... Så noget / meget skal laves om er jeg bange for, - men lad nbu eksperterne komme på banen og se om de giver mig ret...;-)

dbh/ulrik

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 00:16

ahh har kigget lidt videre.
i skal passe på at jeres tekster på produkterne ikke bliver ens. det er søge maskinerne ikke glade for. og slet ikke hvis i har lånt teksten fra producentens hjemmeside :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 00:18

designnørd:
En god start, må være unikke sidetitler på alle jeres sider....

kan kun give ham ret. smid nogle beskrivende titler på . går ikke ud fra at i har Forside som søgeord ;)
gode beskrivende titler. også gerne på Shopdelen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:20

Jeg ville arbejde første med titler lig jeres søgeord ind der , ingen kalder sin titte forside , jeg mener denne her <title>Maler-Maling.dk - Forside</title> huske lav titlen på de 64 tegn til 67 tegn der vises på google , huske unikke titler på alle undersider

Find flere steder sætte links skrive dit links bl.a. her http://www.maler-maling.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:02

Syntes generelt det er en rigtig fin hjemmeside, og tillykke med det nye og forbedret site.

Jeg er heller ikke super ekspert, men jeg kan se i også mangler at få en meta description og keywords på mange af jeres vigtige sider. Og som de andre også siger, Udnyt jeres titler! Det er dem der ses på google. Og så foreslår jeg også at i får nogle produkter på forsiden, så det bliver lidt mere shop'ish
Mvh. Bjarke.

Vh Bjarke.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:05

Hej Mikael.

Tak for hurtigt svar! :-)

Jeg havde slet ikke set den med forsiden...Er rettet nu!

Men firmaet som har lavet vores side (Ivaldi AKA Taketwo) har lavet "pæne" url´er på alle vores sider, så den skriver det som siden viser. Det må jo være relevant for siden!?

Er det ikke det bedste at gøre, istedet for at fylde en masse "ikke" relevante ord ind dér?

Mvh

Michael

www.maler-maling.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:07

Hej Jacob.

Mange tak for det hurtige svar :-)

Jeg vil kigge på det du skriver!

Mvh

Michael

www.maler-maling.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:15

Hej Ulrik.

Tak for dit hurtige svar!

Jeg er ikke helt enig med dig, med hensyn til at undersiderne ikke hedder andet end "produkter".

Vi har fået lavet "pæne" url`er på alle sider, så den skriver hvilken side man er inde på.

Eksempel:

Maler-maling.dk - Produkter > Maling inde > Vægmaling > Vægmaling glans 10

Så ingen sider er ens. Er det ikke det bedste at gøre det sådan?

Mvh

Michael

www.maler-maling.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)