Hej kære Amigos. Vi har for nogle måneder siden fået udarbejdet og designet, et helt nyt design og brugerflade på vores "gamle" webshop, og blev lovet en omsætningsfremgang, på mindst 10% og mellem linjerne, MEGET bedre endnu! Vi har brugt mange penge (syntes vi) og tid på det nye design, og skiftede samtidigt udbyder og hosting. Vi fik lavet 301 redireckts osv. men vi tabte fuldstændigt vores side 4 plads på google. Med det nye design, omsætter vi kun for ca. 70% af hvad vi gjorde på den "gamle" side, som var grim og ikke særlig brugervenlig. Og dét sikkert kun via Adwords. Så vi forstår jo slet ikke noget. Vi ligger nu ca. på side 15 på google, så det er jo ikke så godt. Vi har endnu ikke ret mange inlinks, men arbejder på sagen, hver dag. Men syntes det går ret langsomt. Håber nogen kan kigge på siden www.maler-maling.dk og evt. give nogle bud på hvad der er galt, siden så mange besøgende klikker væk igen. Priserne fejler ikke noget i forhold til konkurrenterne!
Venlig hilsen Michael |
hey
Først efter min bedste viden, tager det altid noget tid at komme med igen efter en omlægning.
men der er en del i selv kan gøre for at det går hurtigere.
(nogen ret mig hvis jeg er forkert på den)
Link er alt, så som du selv skriver skal i ha nogle kvalitets links.
Omtale og artikler(blogs og andet) er også en måde at få lavet lidt link back og derved noget trafik...
AdWords om ikke andet til i komme tilbage til den plasering i gerne vil ligge på.
en sidste ting. i kunne kigge på jeres gamle side, havde i der en masse blik fangs vare fra jeres shop ?
min pointe her ville være hvis folk kommer til jeres side men aldrig klikker ind i shoppen, så lad shoppen komme til dem. frem på forsiden med flere smagsprøver. det handler om at få de dovne folk til at klikke ind og blive solgt på jeres vare... :)