Jeg står og skal bruge penge til opstart af internet koncepter, så jeg skal bruge noget arbejde - hjemmefra. Jeg ønsker at programmere + designe en pæn hjemmeside til du er 100% tilfreds. Jeg har kompetencer i PHP, XHTML, Javascript /m Ajax, XML. Oveni hatten får du også et seo-venligt website på de keywords du ønsker. Alt i alt kan jeg lave dig et komplet site som følgende: - Vi snakker om dit projekt og dets muligheder. - Jeg begynder skitsering af webdesign og programmeringsstruktur og høre din mening til du er tilfreds. - Jeg sender ofte spørgsmål til forbedring af websitets funktionaliteter samtidig med du får lov at se siden under udvikling på en test-hjemmeside, så du hele tiden kan skrive tilbage med rettelser mm. - Websitet bliver SEO-venligt, brugervenligt og super pænt webdesign med XHTML struktur og "tabless" - Når du er tilfreds med dit website, hjælper jeg med opsætning til dit domæne-navn/webhotel, guider dig igennem hjemmesidens backend (administrationspanel) og ligeså frontend (brugerfladen).
---- Referencer kan tilsendes hvis du ønsker via. PM. Du har lige nu en god mulighed for at få dit website lanceret til en billig pris, da jeg står og mangler arbejde p.t. Grib chancen og tøv ikke med at sende mig en PM - hellere i dag end aldrig - send mig en PM ;-)
|
Søger du en freelance php programmør?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)