|
Hej Jeg vil godt lige slå et slag for denne underskrift indsamling. Insamlingen er imod statens nye tiltag på licensområdet. Denne licensændring kommer til at betyde at ALLE som ejer et apparat med opkobling til internettet skal betale licens. Dvs. pc (også uden tv tuner), mobil, pda, xbox, playstation osv.. Er du imod så sæt dit mærke her: |
Stop komputerlicens!!
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Hvis ikke lyder det fair nok syntes jeg, men skal man betale over 2000 for hver enkelt apparat så kan det hurtig blive unfair ;-) men tror nu ikke det er det som der er lagt op til. |
Så ville jeg komme til at betale over 18.000 i licens ![]() |
Blærerøv, du skulle lige have nævnt, at du har 9 computere ;) Jeg giver heller ikke meget for internet-underskriftsindsamlinger. Statsministeren var rimelig kold overfor de mange tusinde "gammeldags"-underskrifter, så jeg tror heller ikke at dette nytter meget. |
Hvad kan jeg sige andet end ----> ![]() |
Man betaler naturligvis kun én gang, uanset hvilket apparat man har og/eller hvor mange. Dvs. hvis du har fået fjernet tuneren fra dit TV for at slippe for licensen, men til gengæld har en computer med minimumsopkoblingshastighed (kan ikke huske hvor meget - 256kbit eller sådan noget), så skal du betale alligevel. UANSET om man, som jeg, aldrig nogensinde har tænkt sig at se tv via nettet. Der er for mig ingen tvivl om at det er en sindssyg licens, men den er nu engang vedtaget, såeh.. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Surt, og endnu en ekstra udgift, men se artiken fra Erhvervblader her. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
Der skulle stå Erhvervsbladet. (Jeg er bare ved at samle point til at købe Martin Thorborgs bog med rabat) |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Hvor er jeg dog træt af de danske afgifter! |
Bliv gratis medlem