Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop komputerlicens!!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil godt lige slå et slag for denne underskrift indsamling.

Insamlingen er imod statens nye tiltag på licensområdet. Denne licensændring kommer til at betyde at ALLE som ejer et apparat med opkobling til internettet skal betale licens. Dvs. pc (også uden tv tuner), mobil, pda, xbox, playstation osv..

Er du imod så sæt dit mærke her:

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:12
Eftersom den nye licens ER vedtaget og træder i kraft næste år nytter det intet. Især ikke fordi netbaserede underskriftsindsamlinger, som ALLE ved, ikke kan bruges til noget som helst.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 12:55
Det da kun hvis du ikke betaler i forvejen tv licens, altså hvis du ingen tv har, at du skal betale licens til computer...... eller har jeg misforstået.

Hvis ikke lyder det fair nok syntes jeg, men skal man betale over 2000 for hver enkelt apparat så kan det hurtig blive unfair ;-) men tror nu ikke det er det som der er lagt op til.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:57
Dato: 31-10-2006 12:54:50
Forfatter: mk
Det da kun hvis du ikke betaler i forvejen tv licens, altså hvis du ingen tv har, at du skal betale licens til computer...... eller har jeg misforstået.

Hvis ikke lyder det fair nok syntes jeg, men skal man betale over 2000 for hver enkelt apparat så kan det hurtig blive unfair ;-) men tror nu ikke det er det som der er lagt op til.

Så ville jeg komme til at betale over 18.000 i licens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Dato: 31-10-2006 12:56:59 Forfatter: Dimitri Hardorff

Blærerøv, du skulle lige have nævnt, at du har 9 computere ;)

Jeg giver heller ikke meget for internet-underskriftsindsamlinger. Statsministeren var rimelig kold overfor de mange tusinde "gammeldags"-underskrifter, så jeg tror heller ikke at dette nytter meget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:07
Dato: 31-10-2006 12:58:34
Forfatter: Tommy
Dato: 31-10-2006 12:56:59 Forfatter: Dimitri Hardorff

Blærerøv, du skulle lige have nævnt, at du har 9 computere ;)

Jeg giver heller ikke meget for internet-underskriftsindsamlinger. Statsministeren var rimelig kold overfor de mange tusinde ''gammeldags''-underskrifter, så jeg tror heller ikke at dette nytter meget.

Hvad kan jeg sige andet end ---->

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:16

Man betaler naturligvis kun én gang, uanset hvilket apparat man har og/eller hvor mange. Dvs. hvis du har fået fjernet tuneren fra dit TV for at slippe for licensen, men til gengæld har en computer med minimumsopkoblingshastighed (kan ikke huske hvor meget - 256kbit eller sådan noget), så skal du betale alligevel.

UANSET om man, som jeg, aldrig nogensinde har tænkt sig at se tv via nettet. Der er for mig ingen tvivl om at det er en sindssyg licens, men den er nu engang vedtaget, såeh..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:29
Alle virksomheder, der ikke drives fra privatadressen, skal betale en ny erhvervslicens på kanp 600 kroner.

Surt, og endnu en ekstra udgift, men se artiken fra Erhvervblader her.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:30
Der skulle stå Erhvervsbladet.

(Jeg er bare ved at samle point til at købe Martin Thorborgs bog med rabat)

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:32
Dato: 31-10-2006 13:29:00 Forfatter: Lisbeth T. J. Alle virksomheder, der ikke drives fra privatadressen, skal betale en ny erhvervslicens på kanp 600 kroner.

Surt, og endnu en ekstra udgift, men se artiken fra Erhvervblader her.

Hvor er jeg dog træt af de danske afgifter!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)