Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri!

ja - slang - men hvis I påberåber jer en seriøs faglig debat herunder også Network Marketing så bør I også anvende et sprogbrug som fagfolk anvender og som iøvrigt er en til faget hørende terminologi - udviklet for at gøre dialogen og forståelsen klar!

Så hold slang ude - det er STØJ og ikke forståeligt. Det er muligt at slang altid har spillet en rolle- men i seriøse debatfora som dette bør det ikke være hovedreglen - og høre ikke hjemme her - det er bare støj og SPAM!

hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:37
Aha
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:36
Dato: 31-10-2006 12:32:57 Forfatter: john sommer
Så hold slang ude - det er STØJ og ikke forståeligt. Det er muligt at slang altid har spillet en rolle- men i seriøse debatfora som dette bør det ikke være hovedreglen - og høre ikke hjemme her - det er bare støj og SPAM!

Hmmm, du må altså undskylde, men hvis du nu læser det indlæg som du startede denne tråd med, så har du vel i og for sig selv været medvirkende til dette støj og spam som du selv udtrykker det.

Dit indlæg gav overhovedet ingen mening - med mindre man læser hvad du skriver i andre grupper.
Altså, dit indlæg var støj og ikke forståeligt for nu at bruge dine egne termer.

Jeg syntes du skulle feje for egen dør inden du fejer for min. For min skyld må viceværten godt feje denne tråd ned i brokkassen for der hører den vist til.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:18
Dato: 31-10-2006 12:32:57 Forfatter: john sommer
Så hold slang ude - det er STØJ og ikke forståeligt......

Vrøvl... Følgende er støj og uforståeligt:

Hej Aminoer!
Når man ser på de indlæg der har været her i Amino så er der 5 ud af 26 emnegrupper der ligger højere end 3540!!
Det er tankevækkende idet denne gruppe på 3540 er den meget omtalte gruppe - som ingen har interesse for????

Hilsen

John Sommer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:49
John helt ærlig, nu må du virkelig tage dig sammen. Jeg synes vi havde en længere og nogenlunde okay debat i den anden tråd. Men må ærlig indrømme når du skriver skal jeg virkelig sætte mig ned, slukke musikken og koncentrere mig. Du skriver på en underlig måde, lidt som om du gerne vil lyde dygtig til at skrive, men ikke er. Dine sætninger bliver kludrede og meget uforståelige.

Så inden du rakker folk ned der bruger en smule slang, som man nu engang gør i debatfora på nettet, så fej for egen dør først.

Beklager hvis jeg sænker niveauet på amino med dette indlæg, men jeg bliver dælme harm når du begynder at nedgøre folk der bruger en smule slang.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Det lader til, John Sommer har nogle problemer med ellers habile og rare amino-brugere. Jeg er fulkommen enig i, at dette indlæg virker fuldkommen uforståeligt, og det lader til, det kun er startet for at skabe noget brok.

Ignorer indlægget, og vi kommer videre!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)