|
Hej Dimitri! ja - slang - men hvis I påberåber jer en seriøs faglig debat herunder også Network Marketing så bør I også anvende et sprogbrug som fagfolk anvender og som iøvrigt er en til faget hørende terminologi - udviklet for at gøre dialogen og forståelsen klar! Så hold slang ude - det er STØJ og ikke forståeligt. Det er muligt at slang altid har spillet en rolle- men i seriøse debatfora som dette bør det ikke være hovedreglen - og høre ikke hjemme her - det er bare støj og SPAM! hilsen |
Statistik
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()
|
|
|
Så inden du rakker folk ned der bruger en smule slang, som man nu engang gør i debatfora på nettet, så fej for egen dør først. Beklager hvis jeg sænker niveauet på amino med dette indlæg, men jeg bliver dælme harm når du begynder at nedgøre folk der bruger en smule slang. |
|
Det lader til, John Sommer har nogle problemer med ellers habile og rare amino-brugere. Jeg er fulkommen enig i, at dette indlæg virker fuldkommen uforståeligt, og det lader til, det kun er startet for at skabe noget brok. Ignorer indlægget, og vi kommer videre! |
Bliv gratis medlem