Virker i Safari, men man kan ikke poste på Amino i Safari, så lige nu er det lidt pest eller kolera. |
æ, ø og å på mac.
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jamen det virkede pludselig også - fra det ene klik, til det andet. Men tak for hjælpen! :-) |
Jeg har haft det samme problem på min mac, og det hjælper at smide de ting væk, Dimitri omtaler ![]() KH: Bettina |
Prøv evt at installere den nye Firefox 2.0 - den er ikke så ringe endda, og har ikke set de sædvanlige Firefox bugs siden jeg skiftede over til den nye version. Nemlig ja ![]() |
det er lidt træls, amino er det eneste sted jeg kender hvor jeg ikke kan submit/poste gennem safari, men mod ikke de laver det på et tidspunkt, i takt med at flere begynder at bruge safari.. |
Nej , hvor jeg hygger mig med at læse jeres indlæg - for så er det ikke bare mig ! - jeg havde også problemer med at poste i Safari - og her havde jeg siddet og lavet et langt svar til en Aminobruger - og så virkede det bare ikke - mit første indlæg blev aldrig postet ! Så jeg har måttet ty til Firefox, som jeg ellers aldrig bruger, - men så lærer man også det. Men dejligt at høre vi er op til flere, - måske fanatiske mac-brugere herinde. |
Ha' en fortsat god dag ;-) Mvh. Karina, fleece.dk
Dato: 31-10-2006 20:13:37 Forfatter: Karina, fleece.dk Hej Nej , hvor jeg hygger mig med at læse jeres indlæg - for så er det ikke bare mig ! - jeg havde også problemer med at poste i Safari - og her havde jeg siddet og lavet et langt svar til en Aminobruger - og så virkede det bare ikke - mit første indlæg blev aldrig postet ! Så jeg har måttet ty til Firefox, som jeg ellers aldrig bruger, - men så lærer man også det. Men dejligt at høre vi er op til flere, - måske fanatiske mac-brugere herinde. jeg kender det kun alt for godt, altså og have skrevet et længere indlæg, og så er man inde i safari,, heldigivs er der jo apple c og apple v .. ![]() Fanatisk mac bruger vil jeg dog ikke kalde mig selv.. hehe.. men det er sgu i orden det de sender ud inde fra apple.. |
Nååå - det er det de er til de taster !!!! - nej spøg til side. Jeg havde faktisk brugt dem, men så var det lige, at jeg kom til at bruge apple c til et andet indlæg fra Martin omkring moms på vare til England ( ja det indlæg fik jeg heller ikke postet) og allerede , da jeg trykkede tænkte jeg ; pis pis ( undskyld) nu forsvandt mit indlæg, og væk var det. Jeg var faktisk ved at hoppe på den igen - for jeg fik en mail ang. dit svar og mine postlinks åbner i Safari. Men var det ikke en ide, at vi gjorde opmærksom på vores problemer herinde med mac. Jeg har aldrig været i andre forummer der opfører sig sådan. Jeg har sendt en mail til Martin omkring, det at links ikke åbner i nye vinduer. I stedet skal man sidde og klikke tilbage. Nå - men det kan også være det bare er mig. Og ja , det er nogle fede ting som Apple smider på gaden. |
Ha' en fortsat god dag ;-) Mvh. Karina, fleece.dk